• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 7
ديروز : 53
ماه : 1773
 
تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393     |     کد : 101

مراسم انقلاب اسلامی ،جوانان و خودباوری با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امامت+گزارش تصویری

مراسم ابتدا با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والسلمین حاج آقا نوجوان آغاز و سپس با تلاوت ایاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. در این مراسم گروه تواشیح مولی الموحدین کوی حافظ با اجرای تواشیح حال و هوای معنوی به مراسم داده و سپس مراسم با سخنرانی حاج آقا تقوی ازاد آغاز گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، حجت الاسلام والمسلمین حاج  آقا تقوی آزاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت در مراسم گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر ، که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مهندس حاجی زاده شهردار سردرود، جناب سرهنگ فیاض فرمانده سپاه سردرود و  دیگر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرسردرود و جمع کثیری مردم انقلابی و ولایت مدار شهر سردرود در مسجد امام صادق (ع) کوی حافظ سردرود برگزار گردید؛ سخنرانی نمود .

این مراسم ابتدا با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والسلمین حاج آقا نوجوان آغاز و سپس با تلاوت ایاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. در این مراسم گروه تواشیح مولی الموحدین کوی حافظ با اجرای تواشیح حال و هوای معنوی به مراسم داده و سپس مراسم با سخنرانی حاج آقا تقوی ازاد آغاز گردید.

مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت دقایقی در خصوص پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و همچنین جوانان و خودباوری به ایراد سخنرانی پرداخت.

شایان ذکر است در آخر این مراسم  مسابقه ای در خصوص ایام الله مبارک دهه فجر برگزار و جوایزی توسط حاج آقا تقوی آزاد ,حاج آقا نوجوان , شهردار سردرود , ریاست شورای اسلامی و فرماندهی سپاه سردرود و دیگر مسئولین به برندگان اهدا و همچنین جوایزی به اعضای گروه تواشیح مولی الموحدین از طرف شهرداری و هیئت امناء مسجد اهدا گردید.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ