• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 1
ديروز : 55
ماه : 1841
 
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393     |     کد : 114

برگزاری با شکوه جشن انقلاب در سالن دو هزار نفری شهدای تربیت بدنی سردرود

مراسم باشکوه جشن انقلاب ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز شهر سردرود جناب آقای حیدری آغاز گردید ، سپس مراسم با سرود طنین انگیر و جمهوری اسلامی ایران آغاز و بعد از آن عکس بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بمناسبت سی و ششمین ساگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی توسط 36 دانش دانش آموز گلباران و مراسم با حال و هوای خاص و بسیار باشکوه آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، بمناسبت سی و ششمین ساگرد طلیعه فجر انقلاب، جشن بزرگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مسئولین ، خانواده های معظم و معزز شهداء جانبازان و ایثارگران ,هیئت امناء مساجد , مدیران و معلمین زحمتکش مدارس شهر و مردم ولایتمدار و شهید پرور سردرود در سالن دوهزارنفری شهدای اداره ورزش و جوانان سردرود توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر سردرود  برگزار گردید.

این مراسم باشکوه که ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز شهر سردرود جناب آقای حیدری آغاز گردید ، سپس مراسم با سرود طنین انگیر و جمهوری اسلامی ایران آغاز و بعد از آن عکس بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بمناسبت سی و ششمین ساگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی توسط 36 دانش دانش آموز گلباران و مراسم با حال و هوای خاص و بسیار باشکوه آغاز گردید.

در این مراسم که با اجرای مجری توانای صدای و سیما مرکز استان آذربایجانشرقی  استاد مفاتیحی آغاز گردید , شهردار پرتلاش و مردمی سردرود مهندس حاجی زاده و همچنین نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز و ریاست شهرسردرود مهندس اصغر آدی بیگ دقایقی در خصوص انقلاب اسلامی و نشاط و امید به آینده جوانان به ایراد سخنرانی پرداختند.

سپس حضار شاهد اجرای زنده ترانه های انقلابی و با نشاط خواننده شهر تبریز استاد جدیری بوده و بعد از آن گروه هنری و تئاتر بیر باخیش سردرود به کارگردانی امیر مرغدار به اجرای برنامه ی طنز و زیبای تئاتر بر روی صحنه حاضر گردیده و خنده بر چهره حضار نهادند.

در جشن باشکوه انقلاب با اجرای مسابقه توسط مجری توانمد جوایزی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر و  اداره گاز به بیش از 30 دانش آموز به رسم یادبود اهدا گردید.شایان ذکر است در آخر مراسم با توجه نزدیکی  به لحظات ملکوتی اذان ظهر گروه تواشیح مسجد امام صادق (ع) سردرود با اجرای تواشیح اختامیه مراسم اعلام گردید.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ