• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 9
ديروز : 68
ماه : 1781
 
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393     |     کد : 119

دعوت شهردار و اعضای اسلامی شورای اسلامی شهر سردرود از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

، اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود در پیامی مشترک با تبریک فرارسیدن سالروز جشن تولد انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر سردرود برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود  در پیامی مشترک با تبریک فرارسیدن سالروز جشن تولد انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر سردرود برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند .

در این پیام آمده است:دهه فجر یادآور عنایات خاصه پروردگار به ملت ایران است، هر سال که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد، ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته معلوم می شود و درخت تنومند استقلال و آزادی، بیش از پیش ثمر می نشیند .

این پیام می افزاید:پیشرفت های بی بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی های خیره کننده در دستیابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز هسته ای، تلاش های ثمر بخش در فناوری های موشکی، پیروزی های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است .

تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل ها و تحریم ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد، تاریخ انقلاب گواه است که این ملت، با پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرت های شیطانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو در آورد .

ملت ایران می داند که دشمنان انقلاب و اسلام، به ویژه آمریکای جنایتکار لحظه ای از دشمنی خود دست برنداشته است و با سلاح تهدید و تحریم می کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که ان شاء الله راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید .

در پایان این پیام، با تبریک ایام الله دهه فجر به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، شهروندان همیشه در صحنه سردرودی برای حضور در راهپیمایی غرور آفرین، حماسی و دشمن شکن 22 بهمن دعوت شده اند .



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ