• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 20
ديروز : 24
ماه : 1861
 
تاریخ : پنجشنبه 21 اسفند 1393     |     کد : 131

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری سردرود برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ، مراسم تودیع و معارفه رسول صدیق مستحکم و حامد رستمی با حضور مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری آ.شرقی در محل شهرداری سردرود برگزار شد. مدیر کل حراست استانداری ا.شرقی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود اظهار داشت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود   ، مراسم تودیع و معارفه رسول صدیق مستحکم و حامد رستمی  با حضور مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری آذربایجانشرقی در محل شهرداری سردرود برگزار شد .
مدیر کل حراست استانداری آذربایجانشرقی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود اظهار داشت : حوزه حراست با دیدگاه صیانتی در بستر اخلاق اسلامی حرکت می کند و اولویت اصلی آن سالم سازی محیط و پیشگیری است .
حاج آقا احمدی با تشریح جایگاه و اهمیت حراست در ادارات و شهرداری ها گفت: مهمترین کار حراست صیانت از کارکنان و جلوگیری از وقوع انحراف و کجروی است .
مدیر کل حراست استانداری آ.شرقی با بیان اینکه کار حراست پیشگیری است نه مچ گیری افزود : هنر حراست این است که اجازه ندهیم اتفاقی بیفتد و مشکلی پیش بیاید .
شهردار سردرود مهندس حاجی زاده همچنین با بیان اینکه نیروهای حراست باید مشاوران امین مدیرانشان باشند گفت : نیروهای حراست در حفظ سلامت اداری دستگاه های اداری شهرستان نقش بسزایی دارند .
وی با تشریح ویژگی های مسئولان و کارکنان حراست افزود: مسئولان و کارکنان حراست باید با استقلال کامل، شجاعت، عدالت و دیانت وظایف محوله ایشان اضافه کرد: آشنایی کارکنان حراست شهرداری ها به مباحث تخصصی شهرسازی و مدیریت شهری ضروری است .
 حاجی زاده در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه حراست باید علاوه بر شناخت دنیای امروز، فضای مناسب، همراه با اعتمادسازی را در راستای کار به وجود بیاورد، تصریح کرد: شهرداری ها به لحاظ وظایفی که در عمران شهر و ارائه خدمات به شهروندان دارند باید در تمام بخش های اداری و اجرایی افرادی آشنا به وظایف ذاتی این نهاد را به کار بگیرند .
در آخر مهندس اصغر آدی بیگ ریاست شورای اسلامی شهر سردرود  با بیان اینکه حراست امین مدیر، پرسنل و چشم بیدار دستگاه اداری و همراه مردم است، اضافه کرد: آگاهی مسئولان و کارکنان حراست شهرداری ها از مباحث فنی و اجرایی سبب می شود این بخش به خوبی بتواند کارکنان شهرداری ها را از لغزش و تهدید در امان داشته و مانع از تضییع حقوق عمومی شود .
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز و رئیس شورای اسلامی شهر سردرود گفت: مسئولان حراست شهرداری ها مسئولیت سنگینی را در جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از اموال عمومی در حوزه کاری خودشان برعهده دارند .
در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رسول صدیق مستحکم  طی دوران خدمت در شهرداری ، حامد رستمی را به عنوان  حراست شهرداری سردرود معرفی گردید .




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ