• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 5
ديروز : 89
ماه : 1670
 
تاریخ : سه شنبه 31 تير 1393     |     کد : 15

نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین صفوی در مقابل ساختمان شهرداری سردرود برگزار می شود

نماز عید سعید فطر، همزمان با اول شوال به امامت حجت الاسلام والسلمین حاج اقا صفوی در مقابل ساختمان شهرداری سردرود اقامه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ،  نماز عید سعید فـــطر همزمان با اول شوال  حدود ساعت هشت و نیم صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا صفوی ریاست محترم دانشگاه ازاد اسلامی سردرود  اقامه خواهد شد.
 
دبیر ستاد اقامه نماز عید سعید فطر سردرود از مردم شهید پرور و ولایتمدار سردرود خواست در ساعات اولیه صبح در مراسم حضور پیدا کنند و از آوردن وسایل حجیم خودداری کنند و فقط سجاده سبک و مهر به همراه داشته باشند.
 
 دبیر ستاد نماز عید فطر با اشاره به عظمت و شکوه عید فطر به آداب این عید پرداخت و افزود: منزلت شب عید فطر همانند شب قدر است و اعمال این روز معادل عبادات بزرگ ما در اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: توفیق اقامه بزرگترین نماز عید فطر جهان اسلام در تهران است که مردم با حضور میلیونی خود این نماز را برپا می‌دارند.

ایشان با تاکید بر اینکه نماز عید فطر نفی حکومت طاغوت‌هاست و صرفا یک نماز محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند تهران غربزده شده در حالی که ما شاهد خواهیم بود در روز عید فطر سنت رسول‌الله جاری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات این ستاد برای روز عید فطر تصریح کرد: ما اقداماتی را در نظر داریم تا همه مردم بتوانند به فضیلت نماز برسند چراکه در سال گذشته برخی افراد به دلیل تراکم جمعیت و کمبود موکت نتوانستند به نماز عید برسند.

شهرداری سردرود همانند سالهای قبل  انشالله از ساعت ها قبل شروع اقامه نماز ,  امکانات و تدارک لازم جهت استقبال هر چه بیشتر نمازگزاران عزیز را بعمل خواهد آورد.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ