• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 11
ديروز : 30
ماه : 1672
 
تاریخ : دوشنبه 21 ارديبهشت 1394     |     کد : 159

سیل و آبگرفتگی در شهر سردرود

عصر دیروز با آغاز بارندگی در ارتفاعات جنوب سردرود آب های روان از این ارتفاعات به سمت دره سردرود روان گشتند که تقریبا ساعت 9 شب این آبهای روان از طریق روستاهای خلجان و قلعه چه به شهر سردرود رسیدند که از همان ابتدا باعث آب گرفتگی در شهر سردرود گشتند و این آب گرفتگی رفته رفته به سیل و طغیان تبدیل گشت.


(پمپ بنزین سردرود)

تقریبا نزدیک به ساعات 10 شب بود که آب گرفتگی به اوج خود رسیده و طغیان رودخانه های اصلی خیابان های شهریار و پیوست و کوی قائم را با آبگرفتگی شدید موجه کرد.




نیروهای خدمات شهری و معاونت عمرانی از همان ابتدا در محل های آب گرفتگی حاضر و در صدد رفع مشکل گشتند.
 با بالا آمدن آبهای سطحی در ابتدای خیابان سید احمد در این این نقطه نیز تردد خودروها با مشکل مواجه گشت که .
شهرداری سردرود با در اختیار گرفتن پمپ ثابت و چندین لجن کش سیار شبانه این آبهای سطحی را از محل خارج کردند.




در همان ساعات اول سیل شهردار سردرود  به همراه بخشدار و رییس سازمان آب شهرستان تبریز و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر سردروداز محل آبگرفتگی ها بازدید کردند.


این آب گرفتگی تا پاسی از شب ادامه داشت که مامورین خدوم شهرداری سردرود با تلاش توانستند در نیمه های شب این آب گرفتگی را رفع نمایند.



همچنین بخشدار و رییس سازمان آب شهرستان تبریز به همراه شهردار و اعضای شورای شهر سردرود تا پاسی از شب در سرشاخه های سیل در ارتفاعات حضور داشتند و درصدد پیدا کردن علت سیل و رفع این مشکل عظیم بودند.


مهندس یاری ریاست سازمان آب شهرستان تبریز قول داد در چند روز آینده این مشکل را شخصال پیگیری و نتیجه را به شهرداری سردرود و بخشداری اعلام نماید.

در پایان جا دارد از پرسنل خدوم شهرداری سردرود و همچنین کلانتری سردرود که تا پاسی از شب در سطح شهر حضور داشتند تا مشکلات مردم سریعتر رفع گردد تقدیر گردد.




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ