• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 25
ديروز : 124
ماه : 1817
 
تاریخ : دوشنبه 2 آذر 1394     |     کد : 260

بعد سالها بلاتکلیفی با پیگیری های مکرر شهردار قطعات اراضی کارگاهی علی آیاد تحویل شهرداری گردید

به گزارش روابط عمومی شهرداری طی مراسمی و با حضور شهردار سردرود جناب آقای مهندس حاجی زاده تابلوهای اراضی کارگاهی منطقه صنعتی علی آباد خلجان نصب و قطعات متعلق به شهرداری به تعداد 46 قطعه تحویل شهرداری سردرود گردید.

در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرداری و مالکین و صنعتگران و سرمایه گذاران منطقه و هیات امنای علی آباد حضور داشتند شهردار سردرود با اشاره به اهمیت و لزوم توسعه و آبادانی منطقه صنعتی علی آباد خواستار تسریع در اجرای روند آماده سازی منطقه صنعتی و بهره برداری کامل آن شدند. ایشان ضمن تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار اعلام نمودند که این منطقه به عنوان یکی از مناطق مهم و برخوردار از ظرفیت و پتانسیل جهت استقرار واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی را داشته و در آینده نزدیک به یکی از قطبهای مهم صنعتی منطقه تبدیل خواهد شد .

مهندس حاجی زاده در ادامه با اشاره به شعار امسال «دولت و ملت همدلی و همزبانی» افزودند این منطقه به عنوان کانون فعالیتهای صنعتی و حتی قابلیت تبدیل به مرکز تجمع مشاغل مزاحم شهری را داشته  و باعث کاهش آلودگی های صوتی در محیط شهر سردرود و ایجاد فرصتهای شغلی و کاهش معضل بیکاری و نهایتاً رونق و شکوفایی روزافزون منطقه خواهد شد.

شهردار سردرود در پایان خاطر نشان نمودند که توسعه و پیشرفت منطقه علی آباد تنها از طریق کمک و همکاری اهالی بویژه صنعت گران مقدور خواهد شد و در این راستا شهرداری نیز آماده هرگونه همکاری جهت نیل به این هدف می باشد.

در ادامه یکی از اعضای هیات امنای علی آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش شهردار و مسئولین شهرداری، خواستار تسریع در اجرای عملیات عمرانی شده و آمادگی هیات امناء در جهت پیشبرد و عمران و آبادانی این ناحیه صنعتی را اعلام نمود. لازم به ذکر است که با نصب تابلوهای اراضی علی آباد به یکی از مشکلات مهم و چندین ساله در این مورد پایان داده شد و رسماً تعداد 46 فقره قطعات کارگاهی در اختیار و تصرف شهرداری قرار گرفت.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ