• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 6
ديروز : 124
ماه : 1798
 
تاریخ : جمعه 7 اسفند 1394     |     کد : 273

حضور پرشور مردم شهر سردرود در پای صندوق‌های رای/ جوانان و دانشجویان رای اولی هم آمدند

مردم و مسئولان شهر شهیدپرور و ولایتمدار سردرود امروز هفتم اسفندماه همانند سایر هموطنانمان درجای جای این کشور عزیز برای حضور و خلق حماسه ای دیگر به پای صندوق‌های رأی آمدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود،  زبان از بیان حضور حماسی مردم ایران قاصر است، امروز سردرودی ها بودند که همانند دیگر هموطنانمان فعل حضور داشتن را صرف کردند و این بار هفتم اسفندماه در تاریخ پرافتخار این مرز وبوم جاودانه شد.

  امروز فرقی نمی‌کند در کجای این سرزمین پهناور باشید ٬رأی تو ٬رأی من و رأی ما فردای وطن اسلامی را خواهد ساخت. همه جای ایران سرای من است و برای سربلندی آن می‌آییم.

 امروز روز حماسه وفاداری و ایستادگی وحمایت ازعزت و استقلال کشور است، صف طولانی مردم برای رأی گیری در قابل توجه است، متصدیان برگزاری انتخابات تک تک شناسنامه‌ها را می گیرند و تعرفه های رأی آنها را آماده می سازند اما این شور و اشتیاق وصف ناشدنی مردم است که مجال سخن را ازهرکس می رباید.

 حضورمردم شهر سردرود  پرشور است و گوشه گوشه این شهر شعبه های اخذ رأی با صفوف بهم فشرده پذیرای مردم ولایتمدار سردرود هستند و امروز تعیین سرنوشت نقطه مشترک همه مردم استان آذربایجانشرقی است.

 انتخابات هفتم اسفند در سردرود درحالی از ساعت ۸صبح آغاز شد که مردم قبل از شروع زمان رسمی رأی گیری به شعبه های اخذ رأی مراجعه کرده بودند. هنوز زمان رسمی رأی گیری آغاز نشده بود که شعبه های اخذ رأی شاهد حضور  مردم شدند.

 امروز در تمامی شعبه های رای گیری میشد معنای رای اولی بودن را حس کرد ، مثل خیلی اتفاقات خوب که برای اولین بار رخ میدهند و یک حس خیلی خاص دارند،که میشد در نگاه این جوانان و دانشجویان مشاهده نمود.

 ما رای اولی هستیم

 یکی دیگر از دانشجوها هم که بر ای اولین بار رای می‌دهد، حال و هوای امروز رای دادن خود را اینگونه شرح داد: «بعد از رای دادن شوخی و خنده بین بچه‌های دانشگاه به خصوص بین ما رای اولی‌ها برپا بود و کلی عکس با انگشت رنگی و شناسنامه مهر خورده گرفتیم، مهری که از نظر ما مهر انجام وظیفه و مهر دفاع از حق‌مان بود، مهر افتخار بود، افتخار به ایرانی بودن و به مسلمان بودن مان بود.

گزارش خبر :شاهین نظری



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ