• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 6
ديروز : 124
ماه : 1798
 
تاریخ : دوشنبه 17 اسفند 1394     |     کد : 290

کاشت گل‌هایی که نوید بهار می‌دهد

آغاز کاشت بهاره گل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در شهر سردرود

گل ها و گیاهان از نخستین پیام آوران فصل بهار هستند که با شکوفایی خود. آغاز نوروز، سال نو ایرانیان را نوید می دهند. در این میان تعدادی از گیاهان و گل ها هستند که با توجه به نوع آب و هوا و شرایط جوی کشور به نماد پیام آوران پایان زمستان و نوید بخشان آغاز بهار در ایران تبدیل شده اند .

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری سردرود ، گل ها و گیاهان از نخستین پیام آوران فصل بهار هستند که با شکوفایی خود. آغاز نوروز، سال نو ایرانیان را نوید می دهند. در این میان تعدادی از گیاهان و گل ها هستند که با توجه به نوع آب و هوا و شرایط جوی کشور به نماد پیام آوران پایان زمستان و نوید بخشان آغاز بهار در ایران تبدیل شده اند .

مدیر روابط عمومی شهرداری سردرود  از شروع عملیات کاشت گلهای فصلی در بلوار ها ، میادین و خصوصاً ورودی های شهر  سردرود در راستای زیبایی و حفظ جلوه های بصری در ایام نوروز و استقبال از فصل بهار توسط واحد فضای سبز شهرداری خبر داد .

وی افزود: در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری زیبا و ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان انواع گل های بهاره در بلوارها، میادین و ورودی های شهرکاشته میشود .

ایشان با تصریح  اینکه  انواع گلهای بنفشه، میخک، اطلسی  و .... کاشته خواهد شد که به سرما مقاوم بوده و در این فصل زیبایی خود را حفظ می نماید . لذا بنابه تاکید مهندس حاجی زاده شهردار سردرود در خصوص زیبا سازی شهر و افزایش فضای سبز و گلکاری جهت استقبال از بهار طبیعت ،  این شهرداری و عوامل واحد خدمات شهری و فضای سبز تمام تلاش خود را در جهت ایجاد محیط زیبا و شاداب در شهر خواهد نمود و امید است شهروندان نیز با حمایت و همکاری همه جانبه، ما  را در ایجاد محیطی سرسبز و سالم یاری نمایند .

گفتنی است آغاز کاشت گل‌های بهاری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در سطح شهر سردرود از 15 اسفند ماه آغاز گردیده است.






آلبوم تصاویرآغاز کاشت بهاره گل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در شهر سردرود

آغاز کاشت بهاره گل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در شهر سردرود
آغاز کاشت بهاره گل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در شهر سردرود
آغاز کاشت بهاره گل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در شهر سردرود
مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ