• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 119
ديروز : 132
ماه : 1826
 
تاریخ : شنبه 29 اسفند 1394     |     کد : 299

توسط روابط عمومی شهرداری و با همکاری واحد خدمات شهری

نماد سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر سردرود نصب گردید

شهردار سردرود گفت: دو سفره هفت سین در ابعاد بزرگ در آستانه نوروز 95 در میادین و مناطق مختلف این شهر نصب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، مهندس حاجی زاده شهردار سردرود  در خصوص زیباسازی شهر سردرود در آستانه عید نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی ، اظهار داشت: در این راستا طراحی سفره های هفت سین نوروزی برای نصب در میادین اصلی و اماکن پربازدید از چندین روز پیش  توسط روابط عمومی شهرداری انجام گردیده بود که امروز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در دو  نقطه  ورودی شهر میدان امام حسین (ع)  و مقابل ساختمان شهرداری این سفره های هفت سین نوروزی توسط روابط عمومی شهرداری سردرود نصب  و رونمایی از این سفره ها جهت زیبا سازی شهری از امروز 29 اسفند ماه در آستانه سال جدید انجام گردید.

حاجی زاده  فرهنگ چیدن سفره هفت سین را یکی ازبی نظیر و زیباترین آداب و رسوم مردم مهمان نواز ایران در ایام نوروز دانست و خاطر نشان کرد: امسال سعی کرده ایم از ایده و طرح های سنتی نیز در سفره آرایی هفت سین استفاده کنیم که برای بازدیدکنندگان نیز جذاب و دیدنی بوده و خاطر زیبایی در اذهان آنها به یادگار بگذارد .

وی تصریح کرد: از مردم خواستاریم تا در حفظ فضای سبز و زیباسازی شهر همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند چرا که این اماکن متعلق به مردم بوده و از محل عوارض و سرمایه مردم تهیه و تدارک دیده شده است .

شهردار سردرود با اعلام اینکه مردم را مالکان اصلی فضای سبز می باشند ،اظهار داشت: امیدوارم همشهریان در حفظ نظافت مناطق سبز و زیبایی شهر به عنوان خانه دوم خود توجه کرده و با طبیعت و فضای سبز مهربان باشند تا امسال بتوانیم بهاری خوب و خاطره انگیز را تجربه کنیم .

 


آلبوم تصاویرنماد سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر سردرود نصب گردید

نصب سفره های هفت سین
نصب سفره های هفت سین
نصب سفره های هفت سین
نصب سفره های هفت سین
نصب سفره های هفت سین
نصب سفره های هفت سین
مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ