• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 120
ديروز : 132
ماه : 1827
 
تاریخ : شنبه 29 اسفند 1394     |     کد : 300

درآستانه تحویل عید نوروز

پیام نوروزی شهردار سردرود به شهروندان سردرودی

شهردار سردرود در پیام تبریکی به مناسبت حلول سال 1395 هجری شمسی اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی سرشار از رحمت و برکت و درک بهترین حال، عزت و سلامت برای ملت عزیز ایران بخصوص شهروندان بزرگوار شهر سردرود باشد.

زمین به جوشش دوباره رسیده ، بهار با گام های جوانی و طراوت ، نوروز باستانی را سوغات دست ها و قلب هایمان می کند و دست های مناجات ما آیه های " یا مقلب القلوب و الابصار " را به امید " حول حالنا الی احسن الحال " زمزمه می کند تا نوروز تازه ، بهاری نو برای تحول و دگرگونی زمین و زمینیان شود.

در سالی که گذشت ، ما ، خادمین شما شهروندان فهیم و همراه و به پشتگرمی منتخبانتان در نهاد شورا و عنایات پروردگار بزرگ ، توانستیم سردرود را به سمت توسعه و عمران و آبادانی رهنمون شویم و ميثاق‌نامه خدمتي خود با شما را به سرمنزل مقصود برسانيم و این نبود مگر به همت و تلاش صدها کارگر ، کارمند ، مدیر و مسئول خدوم این مجموعه در سالی که به درایت مقام عظمی ولایت و رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ، سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نام گذاری شده بود و چه زبیا و مسوولانه ، ما توانستیم این خواسته معظم له را با تحقق 95 درصدي بودجه سالانه و بالاتر از آن جذب بالغ بر 650ميليارد ريال سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي زيربنايي ، مجتمع تجاری تفریحی و خدماتی تابلوفرش ایران ، مجتمع تجاری خدماتی صدف و شهربازی پارک مره خونی سردرود و همچنین پروژه بزرگ سرمایه گذاری توربین های بادی براي توسعه پايدارشهر سردرود جامه عمل بپوشانیم.

سردرود در سالی که گذشت در سایه تلاش مدیران و پرسنل  زحمتکش شهرداری بار دیگر در رأس شهرهای استان قرار گرفت تا برگ‌هاي زرين ديگري در تاريخ كهن شهر سه هزار ساله و شهرداري 56 ساله اين شهر به ثبت ماندگاري برسد.

اینک و در طلیعه بهار و رستاخیز دوباره طبیعت ، با پیشکش بهترین آرزوها برای شهروندان فهیم و بزرگ سردرود ، سلامت و بهروزی همشهریان خود را از درگاه خداوند آرزو می کنم و امیدوارم در سال جدید نیز همچون سال 94 ، در راه خدمت به آنان موفق باشیم .

بی شک ، آن چه در سال 94 کردیم ، لطف و توفیق الهی بوده و هرچه شده در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم حاصل شده.

انشاءا... سال آتی،با توکل بیشتر بر پروردگار و عزمی راسخ،شاهد تحقق «کارآمدی»،«اخلاق و اخلاص»،«خدمت و محبت» بوده و سالی سرشار از همدلی و هم افزایی و با تاکید بر کیفیت بخشی به رویه و محتوای فرهنگی و اجتماعی و با اتخاذ تدابیر مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در شهر سردرود در پیش رو خواهیم داشت .

به امید سالی پر بار در طلیعه نوروز  و تحقق اهداف توسعه این شهر در افق سردرود 95 . سال نو مبارک و ایام به کامتان.

 

جواد حاجی زاده

شهردار سردرود


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ