• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 117
ماه : 2152
 
تاریخ : يکشنبه 29 فروردين 1395     |     کد : 308

یکی از مشکلات اساسی اهالی نیمه تمام ماندن پل خروجی غیر همسطح شهر سردرود

شهردار سردرود در دیدار با دکتر پزشکیان: بر لزوم توجه جدی مسئولان به تعیین حریم دقیق شهر سردرود تاکید کرد

سردرود تنها شهری می باشد که دارای حریم نبوده و محدوده خدماتی منطبق بر حریم شهر بوده است که در طرح جامع جدید از داخل محدوده خدماتی، تصویب حریم موجب نارضایتی مردم نیز خواهد بود ، لذا از آنجاییکه در تصویب طرح جامع به نقطه نظرات شهردار و شورای اسلامی شهر توجهی نگردیده است ، اجرای طرح جامع موجب تنش اجتماعی در سطح شهر نیز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ،  مهندس جواد حاجی زاده در بازدید سرزده دکتر پزشکیان نماینده محترم مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ، از شهر سردرود  گفت: شهرداری سردرود از لحاظ قدمت شهرداری ها ، در آذربایجچان شرقی رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. ایشان در ادامه سخنان خود با انتقاد از عوامل تصویب طرح  جامع شهری سردرود با بیان اینکه این شهر ، تنها شهر می باشد که دارای حریم نبوده و محدوده خدماتی منطبق بر حریم شهر بوده است که در طرح جامع جدید از داخل محدوده خدماتی، تصویب حریم موجب نارضایتی مردم نیز خواهد بود ، لذا از آنجاییکه در تصویب طرح جامع به نقطه نظرات شهردار و شورای اسلامی شهر توجهی نگردیده است ، اجرای طرح جامع موجب تنش اجتماعی در سطح شهر نیز خواهد شد.

حاجی زاده  در ادامه سخنان خود ، خروجی شهر سردرود را از لحاظ معیارهای جاده ای و ایمنی ، نامناسب و خطرناک عنوان کرد. وی با اعلام اینکه عملیات نیمه تمام خروجی تقاطع غیر همسطح این شهر با وجود اینکه یکی از پروژه های ملی استان بشمار میرود اما بدلایل نبود بودجه جهت تملک محدوده املاک کلانشهر تبریز سالها هست به یکی از مشکلات اساسی شهروندان این شهر  تبدیل شده ، که این امر موجب نارضایتی اهالی  را دربرداشته است.

ایشان در همین راستا ابراز داشت: از جناب دکتر پزشکیان تقاضامندیم  عزم راسخ خویش را جهت حل مشکل خروجی این شهر و همچنین تمهیدات در خصوص برگزاری جلسه مشترک با وزارتخانه مروبطه در تهران را به همراه مسئولین شهری و فرماندار تبریز ،  معمول فرمایند تا بتوانیم از این طریق بودجه لازم را جهت اتمام پروژه تخصیص نمائیم.

در آخر شهردار سردرود سخنان خود با اعلام اینکه آب های سطحی در شهر سردرود بسیار بالا می باشد افزود : متاسفانه در طرح جامع شهری هیچگونه مطالعات و طرح اجرایی در این خصوص ارائه نشده است.

دکتر پزشکیان همچنین در خصوص نبود امکانات درمانی و بهداشتی همچون  دستگاه سونوگرافی و ... همچنین نبود درمانگاه تخصصی در این شهر  ضمن بازدید از مرکز بهداشت و درمان شهر سردرود : نبود چنین امکاناتی در شهری مثل سردرود که بیش از 35 هزار نفر جمعیت دارد در شان مردم این منطقه ندانست و اعلام نمود انشالله با پیگیری های لازم سریعا نسبت به تکمیل این مرکز بهداشت اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.(خبر شاهین نظری)

 



آلبوم تصاویرشهردار سردرود در دیدار با دکتر پزشکیان: بر لزوم توجه جدی مسئولان به تعیین حریم دقیق شهر سردرود تاکید کرد

شهردار سردرود در دیدار با دکتر پزشکیان
شهردار سردرود در دیدار با دکتر پزشکیان
شهردار سردرود در دیدار با دکتر پزشکیان
شهردار سردرود در دیدار با دکتر پزشکیان
مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ