• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 117
ماه : 2152
 
تاریخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395     |     کد : 313

بمناسبت اعیاد شعبانیه+گزارش تصویری

مراسم اختتامیه جشنواره تخم مرغ های رنگی شهر سردرود برگزار گردید

مراسم اختتامیه جشنواره تخم مرغ های رنگی شهر سردرود با حضور شرکت کنندگان و مسئولین در پارک جنگلی مره خونی شهر سردرود برگزار و به ده نفر برگزیده و همچنین نفرات اول تا سوم جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، آیین اختتامیه جشنواره تخم مرغ های رنگی شهر سردرود ، طی مراسمی با حضور شرکت کنندگان و مسئولین و دیگر مردم در پارک جنگلی مره خونی سردرود برگزار و از برگزیده گان این مراسم تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم  ابتدا مهندس آدی بیگ ریاست شورای اسلامی شهر و سرکار خانم فرشباف مسئول کمیسیون فرهنگی شورا ضمن خوش آمد گویی به حضار دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند.سپس  مهندس حاجی زاده  شهردار سردرود ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین اجرا کننده جشنواره اعلام نمود : نگاره‌های تخم مرغ‌ها مفاهیمی از فرهنگ، سنت، بناها و شخصیت‌ها می باشد که با هدف استعدادیابی هنرمندان استان و شهر سردرود برگزار گردید .حاجی زاده  افزود: با برگزاری این جشنواره ضمن اینکه سنت‌های دیرینه مردم آذربایجان احیا می‌شود طرح‌هایی با مضامین بومی محلی تولید شده و از بستر این فعالیت‌های فرهنگی، معرفی شخصیت مفاخر و بناهای مشهور نیز قابل انجام است.

در این مراسم سپس با عنایت به قرار گرفتن در روز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ، از چندین جانباز دلیر و غیور شهر سردرود نیز تجلیل بعمل آمد. قابل ذکر است بنابه ارائه گزارش  توسط سرکار خانم فرشباف  دبیر جشنواره و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ، حدود 800 نفر شرکت کننده از سرتاسر استان بخصوص شهرهای تبریز، سردرود ، شبستر ، اهر ، ورزقان ، اسکو و گوگان در این جشنواره شرکت و اثار خود را تحویل داده بودند که پس از نظرات هیات داوری افراد ذیل  معرفی و اعلام گردید :
نفر اول:آقای محمدرضا پورمهدی
نفر دوم:خانم زهرا جداری
نفر سوم:خانم مریم هاشمی

ده  نفر برگزیده :
خانم ها: لیلا سارخانی - الناز عباسزاده-پریسا پناهزاده - زهرا نصیری - ندا عباسزاده- پریا رهبرکیا-حمیده شکری-حمیده آزادی

خبر: شاهین نظری



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ