• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 117
ماه : 2152
 
تاریخ : پنجشنبه 13 خرداد 1395     |     کد : 318

پیام تسلیت شهردار سردرود به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

14 خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، گرامی داشته و با پاسدار آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود : مهندس جواد حاجی زاده شهردار سردرود در پيامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبير انقلاب اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) را به عموم مردم ايران وشهروندان قدرشناس سردرود تسليت گفت. متن پيام بدين شرح می باشد:

چهاردهم خرداد 1368 روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش ،روز وداع  ملتی با مقتدای خویش و پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.14 خرداد 1368  روز ی بود که شور  عزا در هر محله  و مکانی موج می زد و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می کردند. 

سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمينی (ره) بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران و شهادت ياران ايشان در فاجعه قيام خونين 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شريف ايران اسلامی بخصوص به شهروندان قدرشناس شهر سردرود ، تسليت و تعزيت عرض مي­کنم.

بي­ ترديد فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ايران همواره ضايعه­ ای جبران ناپذير بوده وخواهد بود. 

امام خمينی(ره) با سلوک علمـی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد؛ جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسين (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختيار،مسير فردوس برين گيرند.

اميد می ­رود مسئولان وشهروندان عزيز در سايه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بيان حقايق منشأ خير و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترويج انديشه­ هاي متعالی، اهداف و زوايای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آينده گام بر دارند. از سوی ديگر، پانزدهم خرداد نيز يادآور پايمردي­ ها و دلاوري­ های آزاد مردانی است که با نثار خون خويش نقطه عطفی در مبارزات مردم ايران عليه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند، به روان پاک شهيدان راه آزادی درود مي­فرستيم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

جواد حاجی زاده  – شهردار سردرود


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ