• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 10
ديروز : 28
ماه : 1647
 
تاریخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395     |     کد : 328

در مراسم اختتامیه اجلاس جهانی شهرداران و شوراها انجام گرفت؛

تجلیل ازدکتر داود ندیم پدر سرمایه گذاری شهرداریهای ایران در اجلاس جهانی شهرداران

در مراسم اختتامیه اجلاس که در مرکز همایش های بین المللی برج مبلاد برگزار شد از داود ندیم بعنوان " پدر سرمایه گذاری شهرداریهای کشور" و چهره ماندگار با اهدای لوح تقدیر و تندیس اجلاس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، در مراسم اختتامیه اجلاس جهانی شهرداران و شوراها  از پدر سرمایه گذاری شهرداری های کشور با اهدای لوح یادبود و تندیس اجلاس  ، تجلیل شد.

دکتر کاظمیان دبیر اجلاس جهانی شهرداران و شوراها – تهران -  2016  با اعلام این خبر گفت :

در مراسم اختتامیه اجلاس که   در مرکز همایش های بین المللی برج مبلاد برگزار شد   از داود ندیم بعنوان  "  پدر سرمایه گذاری شهرداریهای کشور"  و چهره ماندگار  با اهدای لوح تقدیر و تندیس اجلاس تجلیل شد. 

 

وی افزود : دراین اجلاس ده ها پانل  علمی - تخصصی  در حوزه  شهری با حضور اساتید مجرب برگزار شد و حدود دو هزار نفر از شهرداران داخلی و خارجی  و اعضای شوراها و سایر مدعویین  در پانل های مذکور حضور یافته و با آخرین یافته های علمی و اجرایی  حوزه شهرداری ها آشنا شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در یک اقدام منحصر به فرد و ابتکاری ، در این اجلاس  اقدام به تشکیل تالار مذاکرات سرمایه گذاری شد که با دعوت از سرمایه گذاران چندین کشور و شهرداری های فعال در حوزه سرمایه گذاری و با تشکیل دهها میز مذاکراتی اقدام به انعقاد تفاهم نامه مشترک سرمایه گذاری  گردید

دبیر اجلاس جهانی شهرداران و شوراها – تهران -  2016  خاطر نشان کرد: کشورهای دارای میزمذاکرات سرمایه گذاری در این تالار آمریکا – کره جنوبی – انگلیس – چین – سوییس – عراق – ترکیه – اسکاندیناوی – ایتالیا – گرجستان و آذربایجان  بودند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ