• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 17
ديروز : 28
ماه : 1654
 
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395     |     کد : 334

گزارش تصویری

احداث ساختمان و ایستگاه جدید آتش نشانی سردرود وارد مرحله اجرایی شد

ایستگاه جدید آتش نشانی در مساحتی بیش از 1200 متر مربع احداث می شود گفت: این ایستگاه در فضای آشیانه با مساحت 620 متر مربع و ساختمان اداری در طبقات فوقانی احداث می گردد و همچنین در فاز 2 آشیانه ماشین آلات خدماتی شهری در مجاور این پروژه بصورت مستقل احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود  صبح امروز سه شنبه ، شهردار سردرود در جریان بازدید از روند احداث ایستگاه جدید ساختمان آتش نشانی سردرود ، افزود: در راستای ارائه و گسترش خدمات ایمنی و افزایش و بهبود سطح خدمات شهری به شهروندان کارهای مقدماتی و آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر سردرود از چندین ماه گذشته آغاز گردیده است .
وی با اشاره به اینکه ایستگاه آتش نشانی در مساحتی بیش از 1200 متر مربع احداث می شود گفت: این ایستگاه در فضای آشیانه با مساحت 620 متر مربع و ساختمان اداری در طبقات فوقانی احداث می گردد و همچنین در فاز 2 آشیانه ماشین آلات خدماتی شهری در مجاور این پروژه بصورت مستقل احداث خواهد شد.

مهندس حاجی زاده با بیان اینکه پس از نیاز مادی مهمترین نیاز بشر، توجه به امنیت مردم است، یادآور شد: امروزه به‌ دلیل تراکم جمعیت بالا، به ارائه خدمات بهتر برای زندگی سالم تر در شهر سالم و ایمن نیاز داریم  لذا در همین خصوص شهرداری سردرود بمنظور تکمیل تجهیزات امداد و نجات علاوه بر داشتن دو خودروی آتش نشانی سبک و سنگین چند ماه پیش نسبت به خرید یک دستگاه خودروی سنگین دیگر جهت تجهیز ایستگاه آتش نشانی سردرود اقدام و تهیه نموده است.

ایشان در آخر با اعلام اینکه احداث این ایستگاه در روند افزایش ایمنی  و امنیت روانی ساکنان سردرود تاثیر گذار است ابراز امیدواری کرد انشالله پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد


آلبوم تصاویراحداث ساختمان و ایستگاه جدید آتش نشانی سردرود وارد مرحله اجرایی شد

احداث ساختمان آتش نشانی
احداث ساختمان آتش نشانی
احداث ساختمان آتش نشانی
احداث ساختمان آتش نشانی
احداث ساختمان آتش نشانی
احداث ساختمان آتش نشانی
احداث ساختمان آتش نشانی
مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ