• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 50
ديروز : 37
ماه : 1623
 
تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395     |     کد : 344

در جمع اصحاب رسانه مطرح شد

گازهای تولیدی خطرناک که شبانه در فضای آزاد سردرود پخش می شود

آدی بیگ در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحدها بعد از نصف شب گازهای تولید شده را در فضا آزاد می کنند و من از مسئولانی که دلشان به حال مردم می سوزد می خواهم که چاره ای بیاندیشند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سردرود و به نقل از مهرتبریز،اصغر آدی بیگ در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحدها بعد از نصف شب گازهای تولید شده را در فضا آزاد می کنند و من از مسئولانی که دلشان به حال مردم می سوزد می خواهم که چاره ای بیاندیشند.

وی افزود: با توجه اینکه شوراها زیر نظر فرمانداری هاست، نامه ای به فرمانداری تبریز نوشتیم و دو سال قبل با شکایتی که از سوی فرمانداری تنظیم و به دادگاه ارایه شد، دادگاه خسروشهر به عنوان دادگاه مرجع این نیروگاه را پلمپ کرد اما متاسفانه باز این واحدها به آلایندگی ادامه دادند و گازهای تولیدی خطرناک را که موجب خشک شدن درختان و اذیت مردم می شود، شبانه در فضا آزاد می کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ای به جمعیت و موقعیت شهر سردرود گفت: این شهر دارای جمعیت ۳۵ هزار نفری بوده و در جنوب غربی شهر تبریز واقع شده است.

اصغر آدی بیگ ادامه داد: پایتختی تابلو فرش جهان یک پتانسیل ویژه برای شهر است که برای استفاده از این پتانسیل، ساخت مرکز تجارت تابلو فرش جهان پیشنهاد شده و عقد قرار داد شد.

وی افزود: برای اینکه شهرداری و شورای شهر سردرود بتواند در جذب سرمایه گذاری خارجی موفق عمل کند، باید پتانسیل تجاری این مرکز را فعال کرده و به کار گیرد.

آدی بیگ با اشاره ای به سرمایه گذاری ۳۷ میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در این پروژه گفت: با توجه به شگفتی های عمرانی و معماری پروژه به طور حتم می توان آن را جزو طرح های موفق این شهر و استان دانست.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ