• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 0
ديروز : 62
ماه : 1657
 
تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395     |     کد : 356

دیدار فرماندار تبریز دکتر شهرتی فر با باغداران شهر سردرود

دکتر شهرتی فر در دیدار با جمعی از باغداران شهر سرد رود با اشاره به موقعیت اقتصادی این شهر ،گفت: پتانسیل های کشاورزی،صنعتی و هنری شهر سردرود و وجود باغات بزرگ این شهر به اقتصاد منطقه کمک بسزایی می کنند و موجب کاهش مسائل حاد اجتماعی شده اند .

دکتر شهرتی فر: از ابتدای سال گذشته نیروگاه تبریز از گاز طبیعی استفاده می کند و آلودگی ناشی از دود نیروگاه در حداقل و در حد مصرف گاز طبیعی بوده است .
به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، دکتر شهرتی فر در دیدار با جمعی از باغداران شهر سرد رود با اشاره به موقعیت اقتصادی این شهر ،گفت: پتانسیل های کشاورزی،صنعتی و هنری شهر سردرود و وجود باغات بزرگ این شهر به اقتصاد منطقه کمک بسزایی می کنند و موجب کاهش مسائل حاد اجتماعی شده اند .
فرماندار تبریز با بیان اینکه با همکاری و همفکری دولت با کشاورزان باید تولیدات این بخش برند سازی شود ، گفت: سیاست کلان دولت حمایت از تولیدات داخلی در بخش های مختلف اقتصادی می باشد که دراین راستا اصلاح الگوی کشت،مبارزه با آفات، استفاده از آخرین یافته های علمی در زمینه باغداری وکشاورزی وحمایت از کشاورزان باعث رونق اقتصادی تولیدات کشاورزی منطقه خواهد شد .
دکتر شهرتی فر در ادامه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی باغات سردرودکه توسط جهاد کشاورزی درحال اجراست ، گفت: از ابتدای سال گذشته نیروگاه حرارتی تبریز از گاز طبیعی استفاده می کند و آلودگی ناشی از سوخت نفت کوره در نیروگاه وجود ندارد و حالا باید باغداران منطقه طبق آخرین روشهای علمی نسبت به اصلاح و ساماندهی باغات خود با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند .
دراین دیدار تعدادی از باغداران گزارشی ازمشکلات خود ارائه وخواستار حمایت دولت از فعالان این بخش شدند .
در ادامه این دیدار فرماندار تبریز از باغات سردرود نیز بازدید کردند .


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ