• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 55
ماه : 1843
 
تاریخ : چهارشنبه 25 اسفند 1395     |     کد : 402

بمناسبت 25 اسفند سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار:

طی مراسمی از مهندس عارف نسب سرپرست شهرداری سردرود تجلیل بعمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود،به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران، روز 25 اسفند سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری گردیده است. به همین منظور جمعی از مسئولین و هیئت امناء مساجد سردرود از مهدی عارف نسب سرپرست شهرداری سردرود تجليل بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود،به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران، روز 25 اسفند سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری گردیده است. بهمین منظور جمعی از مسئولین و هیئت امناء مساجد سردرود و فرمانده سپاه پاسداران سردرود ،رئیس اتحادیه تابلو فرش دستباف سردرود ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه12 و دیگر مدعوین با حضور در اطاق جلسات شهرداری سردرود از مهدی عارف نسب سرپرست شهرداری سردرود تجليل بعمل آوردند.

در اين نشست حمید قویدل مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه12 سردرود ضمن تبریک این روز اعلام نمود: خدمات و توفيقات شهرداران موجب شده تا شهرداري از يك مجموعه خدماتي به يك نهاد فرهنگي اجتماعي تبديل شود.

وی افزود با اینکه چند ماهي از آمدن سرپرست شهرداری سردرود که فردی بومی و متدین و نیروی جوان در سردرود محسوس میشود میگذرد ، اما شاهد همدلي و پشتكار بين مجموعه شهرداري در جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب و عملکرد بسيار اميد بخش مي باشیم كه انشاء الله در سال جديد نیز  شاهد توفيقات روز افزون باشيم.

یونس آدی بیگ عضو شورای اسلامی شهر سردرود نیز دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان افزود: با توجه به برنامه هایی که وجود دارد آینده روشنی در انتظار ما خواهد بود . باید با حمایت از نیروی متعهد و بومی شهرمان به بحث اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشته باشیم  و به فرمایشات مقام معظم رهبری که همان اقدام و عمل است جامع عمل بپوشانیم . اقداماتی که امروز یقینا بابضاعت اندک از طرف شهرداری سردرود صورت گرفته و باید جدی گرفته شود و بطور مستمر ادامه پیدا کند .

در ادامه سرپرست شهرداری سردرود ضمن تشكر از ریاست و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر سردرود و همچنین حضار  اظهار داشت: شعار ما در ابتداي كار توكل به خدا و همدلي مجموعه شهرداري و شورا بوده است كه انشاء الله با اين توكل هم جلو ميرويم.

وي مردم سردرود  را شايسته بهترين ها دانست و گفت: نامگذاري اينروز به نام شهرداران وظيفه مارا سنگين تر ميكند و بايد بكوشيم با الگو برداري از شهدايي همچون سردار شهید مهدي باكري در جهت عمران و آباداني ميهن اسلامي و بخصوص شهر سردرود از هيچ تلاشي فرو گذار نباشيم.

در آخر جناب سرهنگ بهربیگی فرمانده سپاه حوزه امام زین العابدین(ع) سردرود با اهدای لوح یادبود از زحمات سرپرست شهرداری سردرود تجلیل نمود.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ