• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 33
ديروز : 70
ماه : 1653
 
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1396     |     کد : 422

در جلسه شورای اسلامی و شهردار سردرود با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز :

بزودی تمامی معابر اصلی شهر سردرود مجهز به دوربین‌های ثبت تخلف می‌شوند

در جلسه ای که بمنظور بررسی مشکلات ترافیکی و همچنین طرح پارکبان شهر سردرود با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز جناب سرهنگ آبراهه و ریاست و اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود در شهرداری سردرود برگزار گردید : سرهنگ آبراهه به لزوم به کارگیری شیوه ‎های نوین ترافیکی در کنترل، مدیریت و روان‌سازی ترافیک شهری تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود در جلسه امروز که بمنظور بررسی مشکلات ترافیکی و همچنین طرح پارکبان شهر سردرود با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز جناب سرهنگ آبراهه و ریاست و اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود در شهرداری سردرود برگزار گردید : سرهنگ آبراهه به لزوم به کارگیری شیوه های نوین ترافیکی در کنترل، مدیریت و روان‌سازی ترافیک شهری تاکید کرد و گفت: اجرای طرح پایش تصویری یکی از شیوه هایی است که نقش بسیار موثری در جلوگیری از بروز تخلفات ترافیکی توسط رانندگان و به دنبال آن روان سازی ترافیک دارد.

 

وی نصب دوربین ‌های ترافیکی در معابر شهر سردرود  را ضروری و در عین حال مهمترین عامل حمل و نقل هوشمند دانست و افزود: کنترل ترافیک و افزایش امنیت، گستردگی پهنه نظارت، کاهش مراجعات عمومی، اطلاع‌ رسانی لحظه‌ ای و مستند و ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز از فواید این دوربین‌ ها است که کمک می ‌کند تا شرایط ایمن‌ تری در شهر ایجاد شود.

 

مهندس اصغر آدی بیگ ، رئیس شورای شهر سردرود  در این جلسه با اشاره به اینکه  اعضاء محترم شورا طی مصوبه ای بودجه لازم برای نصب دوربین‌ های ترافیکی توسط شهرداری سردرود را  اعلام نموده  و انشاله ظرف ماه جاری معابر اصلی شهر سردرود به این دوربین ها مجهز می ‌شوند.

 

مهندس حاجی زاده شهردار سردرود همچنین در این حلسه با اعلام اینکه  شهرداری آماده همکاری در زمینه نصب تجهیزات ترافیکی ازجمله دوربین های ثبت تخلف بوده و از پلیس خواست تا همکاری لازم انجام گردد..

در این جلسه صورتجلسه ای بشرح ذیل تنظیم شد

۱_  با توجه به موافق شورای ترافیک شهرستان بزودی با همکاری راهنمایی و رانندگی شاهد اجرای طرح پارکبان در شهر سردرود خواهد و پلیس راهور همکاری لازم برای پوشش موضوع انجام خواهد داد.

۲_مقررگردید شهرداری سردرود حسب مصوبه شورای شهر ظرف ماه جاری نسبت به تجهیز شهر به دوربین های ترافیکی اقدام و توسط مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور  اعمال قانون در معابر شهر انجام گردد.

۳_مقرر گردید یکی از خودروهای شهرداری سردرود به سیستم دوربین ترافیکی سیار مجهز تا در خصوص ثبت تخلفات با همکاری اکیب راهنمایی تردد نماید.

۴_مقررگردید گشت راهور از امروز همکاری لازم در جهت  پوشش ترافیکی  در معبر اصلی شهر را انجام نماید..

 

لازم به ذکر است در این جلسه همچنین حاج آقا حسینی ، حاج آقا رحیمی ، کربلایی یونس آدی بیگ  از اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و مهندس زینالی مسئول امور حقوقی شهرداری نیز حضور داشتند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ