• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 53
ديروز : 68
ماه : 1825
 
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1396     |     کد : 423

شهردار سردرود در مراسم طرح تولید محصول سالم(گوجه سبز) :

جهاد کشاورزی در تهیه شناسنامه دار نمودن باغات سردرود ، شهرداری را یاری کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، مهندس حاجی زاده شهردار سردرود در مراسم طرح تولید محصول سالم(گوجه سبز) که با حضور مسئولین استانی و شهرستان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و ...که در شهر سردرود برگزار گردید خواستار ثبت برند آلوچه(گوجه سبز بوره یی) این شهر گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، مهندس حاجی زاده شهردار سردرود در  مراسم طرح تولید محصول سالم(گوجه سبز) که با حضور مسئولین استانی و شهرستان  و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و ...که در شهر سردرود برگزار گردید خواستار ثبت برند آلوچه(گوجه سبز بوره یی)  این شهر گردید.ایشان افزود در باغات سردرود بیش از 15 نوع آلوچه از جمله (بوره‌یی یا بادامی، بهاری، ساری قابوق، خودرو، گیلاسی، قرمیزی آلچه،عبدالعظیمی، گوجه، ترش، پائیزی و...) و... بدست می‌آید. در این باغ‌ها، گوجه سبز بوره‌یی سردرود به تنهایی به تمام گوجه سبزهای جهان فخر می‌فروشد .وی با اعلام اینکه شهر سردرود را میشود با وجود آلایندگی های ناشی از پالایشگاه و پتروشیمی و ... هنوز بعنوان یکی از باعشهر های زیبای استان بشمار برد افزود در باغات این شهر هیچ محصولی خود را مغبون از دیگران حس نمی‌کند. باغات و کوچه باغات سردرود، همه چیز بهشتی و همه جا جنت گونه بوده و این شهر طعنه به گلزار بهشت می‌زند.

مهندس حاجی زاده همچنین  همکاری جهاد کشاورزی در تهیه شناسنامه‌دار کردن باغات این شهر که توسط  شهرداری سردرود انجام می پذیرد  را درخواست نمود.

ایشان  در آخر از مسئولین جهاد کشاورزی خواستار حمایت در جهت برگزاری جشنواره گوجه سبز این شهر ، در راستای معرفی این پتانسیل بزرگ به سرتاسر کشور گردید.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ