• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 117
ماه : 2173
 
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1396     |     کد : 436

💠تجدید میثاق اعضای جدید شورای شهر سردرود با شهدای والامقام

اعضای شورای اسلامی شهر سردرود با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در این مراسم ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت با اعلام اینکه در کنار شهدا و در حضور خانواده‌های گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر عهد و پیمان می‌بندیم که به وصیت این بزرگواران عمل نماییم و در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بکوشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، اعضای جدید شورای اسلامی شهر سردرود عصر امروز-جمعه- سوم شهریور با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در این مراسم ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت با اعلام اینکه در کنار شهدا و در حضور خانواده‌های گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر عهد و پیمان  می‌بندیم که به وصیت این بزرگواران عمل نماییم و در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بکوشیم.

عبدالمحمدپور با بیان اینکه شهدا رفتند ولی اسلام زنده ماند و ایران اسلامی روزبه‌روز سربلندتر و موفق‌تر شد، افزود: خدمات و زحمات تمامی  مسئولین و اعضای شورای اسلامی دوره قبل را که در جهت پیشرفت عمرانی و آبادانی شهر تلاش نمودند ، ارج می نماییم و امیدواریم در شورای دوره پنجم نیز بتوانیم با وحدت و یکدلی به برکت و حرمت شهدای والامقام ،در مسیر درست  به سمت مقصد و هدف نهایی خود در جهت خدمت به شهروندان فهیم شهر سردرود حرکت نماییم.

ایشان از حضور خانواده‌های شهدا و مسئولین و فرماندهی نظامی و انتظامی که در این مراسم حضور داشتند قدردانی نمود و آنان را زینت‌بخش تمامی محافل و مجالس خواند.

همچنین در این مراسم  دکتر داوود ندیم دقایقی نیز برای حضار به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این آیین معنوی که اعضای شورای اسلامی ، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی  ،شهردار منتخب ، سرپرست شهرداری سردرود و همچنین خانواده معظم شهدا و هیئت امنا مساجد حضور داشتند، شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

(گزارش خبر:شاهین نظری)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ