• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 20
ديروز : 117
ماه : 2169
 
تاریخ : پنجشنبه 30 شهريور 1396     |     کد : 439

پیام مشترک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری سردرود به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید

: همزمان شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم وتربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر علم ودانش یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود، متن پیام تبریک آقایان  مقصود عبدالمحمدپور و عباداله نظامی به شرح زیر است:
همزمان شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم وتربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر علم ودانش  یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید.
لذا  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا،  آغاز سال تحصیلی را  به مدیران آموزش و پرورش استان ، روسای دانشگاه ها، آموزگاران، دبیران، استادان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلبه ها و رهروان عرصه علم ودانش تبریک عرض می نماییم و امید است به فضل الهی، رهپویان دانش شهر فرهیخته سردرود در جهت تهذیب، خود سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف انجام دهند.
همچنین همزمانی این ایام با محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر  وایام حزن انگیز تاسوعا و  عاشورا، روز قيام عليه كژي ها و ناراستي هاي همه ستمگران و ظالمان عالم را تسلیت عرض مینمایم و امیدوارم رهپویان علم و دانش این مرز و بوم مانند حضرت امام حسين (ع) که منادي آزادي و آزادگي بود، در راه آزادگی و حق طلبی تلاش کنند و درس ایثار و شرف به جامعه تزریق نمایند.
در آخر درود میفرستیم به ارواح مطهر شهدای بزرگواری که در مکتب امام راحل(ره) تربیت یافته و با نثار خون پاک خود آرامش و امنیت امروز جامعه مان را رقم زدند .


مقصود عبدالمحمدپور سردرودی (رئیس شورای اسلامی شهر سردرود)
عباداله نظامی (سرپرست شهرداری سردرود)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ