• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 15
ديروز : 117
ماه : 2164
 
تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396     |     کد : 448

شهردار جديد سردرود معرفي شد

با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری و فرماندار تبریز یعقوب فتح الله زاده شهردار سردرود معرفی شد

طی مراسمی با حضور رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز و مرتضی علیخانی، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری، "یعقوب فتح الله زاده" به عنوان شهردار جدید سردرود معرفی و از خدمات جواد حاجی زاده تقدیر شد.

طی مراسمی با حضور رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز و مرتضی علیخانی، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری، "یعقوب فتح الله زاده" به عنوان شهردار جدید سردرود معرفی و از خدمات جواد حاجی زاده تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود و به نقل از خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز در این مراسم با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در سردرود نسبت به شهرهای دیگر استان کمتر است، گفت: باید به این شهر توجه ویژه شود چرا که در سردرود حس مسئولیت اجتماعی و فعالیت اقتصادی مثال زدنی است و آثار هنر، نقش و نگار تابلوفرش‌های دستباف در زمان ورود به شهر توجه هر انسانی را به خود جلب می‌کند.

  رحیم شهرتی فر با تاکید بر تعامل موثر بین شورای اسلامی سردرود و مناطق همجوار شهرداری، یاد آور شد: امیدواریم که بعد از چهار سال، شورای دوره پنجم و شهردار سردرود بتوانند با همت خود، در توسعه شهر و حل برخی از مشکلات آن، گامی موثر در جهت پیشرفت سردرود بردارند و عملکرد موفقی را از خود ارائه دهند.

  رئیس شورای اسلامی سردرود نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سردرود پایتخت تابلوفرش جهان و قطب مراکز پذیرایی استان است، خاطر نشان کرد: این شهر پتانسیل بالایی در جذب سرمایه گذاری و میزبانی از گردشگران در سال 2018 دارد و باید گفت که تنها با همراهی شورای شهر، شهرداری و تک تک شهروندان می‌توان برنامه‌های شورا را عملیاتی کرد.

  مقصود عبدالمحمدپور بیان کرد: هیات مذهبی و هیئت امنای مساجد شهر هم می‌توانند کمک حال ما باشند تا بتوانیم در الگوسازی فرهنگی و اجتماعی اقدامات مفیدی  انجام دهیم.

  شهردار جدید سردرود در این مراسم از ارائه‌ی 15 برنامه‌ی مکتوب به اعضای شورای شهر خبر داد و یاد آور شد: از جمله موارد قابل مهم در برنامه‌ها، حفظ حریم شهر است چرا که با الحاق چندین هزار هکتار از اراضی سردرود به تبریز، قسمت بزرگی از درآمد شهر و نیز هویت آن از دست می‌رود و به طور جد پیگیر این مسئله خواهیم بود تا بتوانیم در اسرع زمان راه حلی برای آن بیابیم.

  یعقوب فتح الله زاده ادامه داد: صیانت از حق الناس، جذب مشارکت های مردمی و تعهد به قانون و عمل به آن، در راس برنامه‌ها قرار دارد.

  وی ارتقاء جایگاه شوراها و جلوگیری از تبدیل شوراها به شورای شهرداری، در اداره‌ی شهر موثر دانست و افزود: نباید برای رضایت عده‌ای خاص، نسبت به قانون و حق الناس بی تفاوت بود بلکه جلب رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

  وی خاطر نشان کرد: بر روی کیفیت آموزشی مدارس، هدایت آب‌های سطحی، استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر تدابیری باید اندیشیده شود.

شهردار سابق سردرود نیز در این مراسم با بیان اینکه تولید ثروت برای شهر از وظایف اصلی شهرداری است، گفت: با تدوین برنامه‌ریزی دقیق و تعامل با دستگاه‌ها، در مدت مسئولیت خود به عنوان شهرداری سردرود، اقدامات و فعالیت‌هایی در جهت حل برخی از مشکلات شهر انجام شده است.

  جواد حاجی زاده تلاش برای بازگشایی خیابان امام خمینی (ره)، خیابان القلندیس، اتمام پل خروجی شهر و هدایت آب‌های سطحی شهر را از جمله اقدامات خود خواند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ