• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 117
ماه : 2173
 
تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396     |     کد : 449

فرماندار تبریز در جلسه تودیع و معارفه شهردار این شهر:

سردرود شهر هنر و اقتصاد است/رفاه عمومی مورد توجه دولت تدبیر و امید است

فرماندار شهرستان تبریز از سردرود به عنوان شهر هنر و اقتصاد در استان یاد کرد و شهروندان این شهر را شایسته بهترین ها دانست.

 فرماندار شهرستان تبریز از سردرود به عنوان شهر هنر و اقتصاد در استان یاد کرد و شهروندان این شهر را شایسته بهترین ها دانست.

 به گزارش روابط عمومی شورای  اسلامی و شهرداری سردرود و به نقل ازپایگاه خبری نسل تدبیر رحیم شهرتی فر در مراسم معارفه شهردار جدید سردرود طی سخنانی ، تلاش برای تأمین و نهادینه کردن رفاه و آسایش عمومی در بین شهروندان را از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید اعلام و خاطرنشان کرد: این حق طبیعی و اولیه مردم ماست که از رفاه و آرامش و آسایش حداکثری برخوردار شوند.

فرماندار تبریز همچنین با تأکید بر لزوم حرکت سریع به سمت تحقق اهداف توسعه و پیشرفت کشور افزود: راه درازی در مسیر توسعه همه جانبه کشور در پیش داریم اما این مسیر طی شدنی و توسعه مورد نظر قابل تحقق است.

شهرتی فر تلاش برای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و خارجی در راستای تسریع روند توسعه کشور را از ضرورت های مدیریتی دانست و افزود: در این عرصه نقش شهرداری ها و شورای شهر به عنوان مدیران شهری بیش از سایر دستگاه هاست.

وی افزود: خوشبختانه در دوره قبلی شوراها ، شورای شهر سردرود از جمله معدود شوراهای شهری استان و شهرستان تبریز بود که کوچک ترین مشکل و چالشی در روند مدیریتی آن وجود نداشت و من از این بابت از شورای چهارم سردرود تشکر می کنم.

فرماندار تبریز در عین حال بر لزوم انتقال تجربیات شورایی تبریز به سردرود تأکید و ابراز امیدواری کرد در سایه تعاملات متقابل ، روند توسعه متوازن این شهر به عنوان نزدیک ترین شهر به مرکز استان تسریع شود.

شهرتی فر در خاتمه از شهردار جدید سردرود خواست در راستای مطالبات مردم و شهر گام بردارد.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ