• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 18
ديروز : 55
ماه : 1858
 
تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396     |     کد : 450

رییس شورای شهر سردرود:

سردرود بازوی قدرتمندی برای " تبریز 2018 " می تواند باشد

رییس شورای اسلامی شهر سردرود گفت: این شهر با توجه به همجواری با تبریز و ظرفیت های موجود ، می تواند بازوی قدرتمند اجرایی و کمکی برای رویداد تبریز 2018 باشد.

رییس شورای اسلامی شهر سردرود گفت: این شهر با توجه به همجواری با تبریز و ظرفیت های موجود ، می تواند بازوی قدرتمند اجرایی و کمکی برای رویداد تبریز 2018 باشد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود و به نقل از پایگاه خبری نسل تدبیر مهندس عبدالمحمدپور در مراسم تودیع و معارفه شهردار سردرود با اعلام این که ظرفیت های گردشگری ، فرهنگی و اقتصادی این شهر منحصر به فرد و قابل استفاده برای توسعه به شمار می رود افزود: این شهر می تواند و باید به عنوان بازوی کمکی و قدرتمندی در رویداد جهانی و بین المللی تبریز 2018 ایفای نقش کند و ما از هر نظر آماده این همکاری ها هستیم.

وی در ادامه افزود: وجود جاذبه های منحصر به فرد گردشگری ، اقتصادی و شهری در سردرود ، این شهر را از هر نظر مستعد نقش آفرینی اثربخش در حوزه های مختلف کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر سردرود در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خوشبختانه حرکت جهشی سردرود به سمت توسعه و تحقق اهداف سرمایه گذاری آغاز شده و همه ما باید از این فرصت برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

عبدالمحمدپور همچنین تعامل و همدلی اعضای شورای شهر و در کنار آن تلاش شهردار منتخب و همراهی مردم و مسوولان این شهر را زمینه ساز موفقیت های آتی در توسعه شهری سردرود ارزیابی و ابراز امیدواری کرد در سایه این همکاری ها ، شهر سردرود به جایگاه واقعی خود برسد.

رییس شورای اسلامی شهر سردرود در خاتمه از یعقوب فتح الله زاده شهردار جدید این شهر به عنوان مدیری امتحان پس داده یاد کرد.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ