• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 55
ماه : 1843
 
تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396     |     کد : 451

شهردار جدید شهر سردرود:

آمده ام تا دینم را به زادگاهم ادا کنم/رویه من خدمت صادقانه توأم با پاکدستی خواهد بود

شهردار جدید سردرود اساس کار و مدیریت خود در این مجموعه را صداقت در خدمت و پاکدستی اعلام و بر حرکت متعهدانه در این راه تأکید کرد.

شهردار جدید سردرود اساس کار و مدیریت خود در این مجموعه را صداقت در خدمت و پاکدستی اعلام و بر حرکت متعهدانه در این راه تأکید کرد.

 به گزارش  روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرودو به نقل از پایگاه خبری نسل تدبیر مهندس یعقوب فتح الله زاده در مراسم معارفه خود که با حضور فرماندار تبریز و جمعی از مسوولان محلی برگزار گردید با اعلام این مطزلب افزود: به عنوان بومی سردرود ، بار سنگین مسوولیت شهرداری را قبول کرده ام تا به زادگاهم ادای دین کنم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به سختی های کار افزود: از سختی های کار هراسی ندارم چراکه لذت موفقیت در شرایط سخت چندینن برابر است و من با جان وو دل خودم را وقف مردم شریف سردرود خواهم کرد.

شهردار سردرود در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در انجام صحیح وظایف محوله ام با هیچ کس معامله نخواهم کرد و تنها در راستای حل مشکلات مردم و رضای خدا قدم برخواهم داشت.

فتح الله زاده در عین حال با اعلام این که برنامه کاری شهرداری سردرود در 15 محور اصلی تدوین و نهایی شده است گفت: تلاش برای بازگرداندن 35 هکتار از اراضی متعلق به سردرود که در اختیار و تملک شهرداری تبریز قرار دارد ، احیای بافت های فرسوده شهری ، صیانت از بیت المال ، تلاش برای افزایش سطح و میزان مشارکت مردمی در اداره شهر ، توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدیریت شهری و قانونمندی و قانونگرایی ازاهم برنامه های کاری شهرداری سردرود خواهد بود.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ