• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 2
ديروز : 68
ماه : 1838
 
تاریخ : يکشنبه 23 مهر 1396     |     کد : 456

دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر سردرود با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

شورای شهر در ایجاد شور و نشاط اجتماعی،شادابی و تامین رفاه و آسایش شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند

حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه شهر تبریز در این دیدار صمیمانه با اعلام اینکه اعضای شورای شهر و شهردار در ایجاد شور و نشاط اجتماعی ، شادابی و تامین رفاه و آسایش شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند که از هیچ تلاشی نباید به هیچ عنوان دریغ کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ،رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود  با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبریز ديدار و گفتگو كردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی امام جماعت شهر سردرود ، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانیت معظم شهر و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود در این دیدار نیز حضور داشتند.

حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه شهر تبریز در این دیدار صمیمانه با اعلام اینکه اعضای شورای شهر و شهردار در ایجاد شور و نشاط اجتماعی  ، شادابی و تامین رفاه و آسایش شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند که از هیچ تلاشی نباید به هیچ عنوان دریغ کنند .

وی خطاب به منتخبین شورای اسلامی سردرود گفت: شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است لذا در این راه هیچ منتی بر مردم نباید گذاشت  ، ایشان با اشاره به اینکه انتظار می رود تعامل، وحدت  و همکاری  با تمام  ارگان های دولتی  و نهاد ها را در مسیر عمران آبادانی و توسعه شهر بکار گرفته شود ، افزود: اعضای شورای اسلامی و شهردار باید در کنار کارهایی اجرایی به مسائل فرهنگی شهر نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ی تبریز اشاره نمود ، مساجد بهترین مکان برای آگاه سازی مردم در جهت شناخت افراد برای اعتقادات دینی می باشد لذا باید به مسائل فرهنگی دقت بیشتری  شود.

حضرت آیت الله آل هاشم در ادامه سخنان خود افزود:  در مسائل اداره شهر  به سلایق شخصی و جناحی ورود نکنیم ، لذا باید در توسعه  ، عمران و آبادانی شهر دقت بیشتری نماییم ، هر چند که کسی با هر سلیقه و عقیده ای باشد ، باید تلاش کند تا بتواند در جهت خدمت رسانی به مردم قدم های مثمربخش و و موثری بردارد.

(گزارش خبر:شاهین نظری)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ