• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 49
ديروز : 135
ماه : 1753
 
تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393     |     کد : 47

پیام شهردار سردرود به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام شهردار سردرود به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس: دفاع مقدس گنجینه ارزش هاست

 مهندس جواد حاجی زاده  طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. در پیام شهردار سردرود آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته مبارک دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بزرگداشت، تکریم و قدردانی از مجاهدت، ایثار و حماسه آفرینیهای تاریخی یک ملت مقاوم، شجاع، دینمدار و پارساست. ملتی که با تاسی از رهبر نستوه و دردمند خویش، به یاد ماندنی ترین جلوه های جانفشانی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشتند.
بی گمان،سال های پُر افتخار جنگ تحمیلی هشت ساله، گنجینه ای ارزشمند و بی بدیل از حماسه و استقامت و پایداری به قامت تاریخ ملت بزرگوار ایران است. چرا که در هیچ برهه ای از تاریخ این سرزمین شاهد چنین مقاومت و پایمردی در برابر ده ها کشور و دولت حامی تجاوزگر بعثی نبوده ایم.
آنچه تلخی و صعوبت طبیعی جنگ را به گلواژه های امید و افتخار پیوند زد و با ایمان و اعتماد و اندیشه درهم آمیخته و کام ملت های آزاده جهان را شیرین ساخت؛ تبعیت از رهبری، ایستادگی مجاهدانه و نبرد شجاعانه اراده های پولادین ملت مقاوم ایران بود که ماشین تسلیحاتی دشمن را به زانو درآورد. به عبارت دیگر جنگ هشت ساله؛ نمایه ای گویا از نبرد اراده ها و ایمان ها با تسلیحات و فریب ها و خدعه ها بود که با نصرت مستضعفان و مظلومان مطابق با وعده الهی همراه بود. در این میان؛ جایگاه رفیع شاهدان شهید، جانبازان رشید و ایثارگران و آزادگان شریف تا همیشه در ذهن و کالبد تاریخ این دیار با درخشش و افتخار خواهد ماند.
بی تردید رسالت امروز مدیران شهری؛ دمیدن روح این حماسه ها در کالبد فیزیکی شهرهاست. مردم سردرود هم که یکی از شهرهای حماسه آفرین و قلب ایثار است. سردرود هم که گوهر بی بدیل اتفاقات و حوادث جنگ تحمیلی است. سردرود هم که بیرق همیشه در اهتزاز ایمان و رشادت و شجاعت و ولایتمداری است. باید با نشر فرهنگ استقامت و دفاع و معنویت در فضای شهرمان، میراثی عظیم و عزیز از یاران شهید و همرزمان بصیرشان را برای تاریخ و نسل های آینده به یادگار بگذاریم. 

 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ