• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 117
ماه : 2173
 
تاریخ : پنجشنبه 2 آذر 1396     |     کد : 479

بمناسبت هفته بسیج

همایش بزرگ پیاده روی بانوان شهر سردرود توسط کمیسیون بانوان شورای شهر سردرود برگزار گردید

بمناسبت_هفته_بسیج پیاده روی بزرگ بانوان شهر سردرود توسط کمیسیون_بانوان_شورای_شهر سردرود و حوزه مقاومت بسیج خواهران و اداره ورزش و جوانان سردرود با استقبال خوب بانوان برگزار گردید.

در این همایش بانوان سردرودی از مقابل شهرداری تا مسیر پارک مره خونی به سمت امامزاده پیر بابا را پیاده روی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شورای اسلامی شهر سردرود ٬ این همایش با همکاری کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر و حوزه بسیج خواهران سپاه سردرود و همچنین اداره ورزش و جوانان سردرود برگزار گردید.

آرزو مبصر سردرودی مسئول کمیسیون بانوان ٬دبیر و عضو شورای اسلامی شهر سردرود با اشاره به اینکه این مراسم روز پنجشنبه ۲ آذرماه از مقابل شهرداری آغاز و از مسیر پارک مره خونی سردرود تا امامزاده سلطان پیر این شهر ادامه داشت٬ افزود با توجه به سردی هوا٬  استقبالی بی نظیر توسط بانوان شهر از این مراسم معمول گردید که انشالله در مراسمات آتی با برنامه ریزی دقیق تر و جوایزی بیشتر بتوانیم مراسمی پربار و پرشورتر نیز برای بانوان شهرمان برگزار نماییم.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سردرود در حاشیه ی همایش پیاده روی گفت: آمادگي در هر برهه از زمان و در عرصه هاي مختلف رمز پيروزي و دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري مي باشد.

وی هدف از برگزاری همایش پیاده روی بانوان  ترویج فرهنگ ايثار، روحيه جهادي، نشاط و شادابی و ورزش در بین بانوان دانست.

در این مراسم همچنین سولماز پیوند قهرمان صخره نوردی شهر  دقایقی درخصوص اهمیت ورزش برای سلامتی و نشاط در خانواده ها بخصوص بانوان دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین سرکار خانم زمانی نیز بعنوان نماینده نیروی انتظامی درخصوص مسائل اجتماعی و خانواده ها نیز دقایقی برای حضار سخنرانی نمود.

در آخر به رسم یادبود جوایزی به قید قرعه برای شرکت کنندگان در همایش مذکور تقدیم گردید.

(گزارش خبر:شاهین نظری)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ