• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 68
ماه : 1839
 
تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393     |     کد : 48

به صدا درآمدن زنگ آغاز مدارس شهر سردرود توسط شهردار سردرود + گزارش تصویری

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در دومین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ دبیرستان دخترانه برادران شهید ندیم سردرود توسط شهردار سردرود بصدا در آمد

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در دومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور مهندس حاجی زاده شهردار سردرود، سرکار خانم فرشباف عضو شورای اسلامی و  کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر  و دیگر مدعوین زنگ مدارس در شهر سردرود بصدا در آمد.
شهردار سردرود در حاشیه این مراسم گفت: تقارن آغاز هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، از ارزشمندترین و پرمعناترین برگ‌های تقویم است که توام بودن علم‌آموزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را با درس جهاد و مکتب شهادت یادآوری می‌کند.
وی افزود: ما باید تمام توان خود را به‌کار بگیریم، تا نسلی را پرورش بدهیم که سعادت دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان بیاورد.
 , ایشان تصریح کرد: با آغاز مدارس، همه در یک تلاش علمی فعالیت کرده، و توام با آغاز مدارس، هفته دفاع مقدس را به یاد حماسه‌سازان دفاع مقدس گرامی می‌داریم، که اگر دفاع جانانه آنها نبود ما نمی‌توانستیم اینجا ورود دانش آموزان را به مدارس جشن بگیریم، و ما در این روز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته، و امیدواریم که بتوانیم پاسدار خون این شهیدان گرانقدر باشیم 

وی در سخنرانی خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که مصادف با بازگشایی مدارس می باشد دلاوریهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در دفاع ازمیهن اسلامی قدردانی و خواستار استمرار ارزشهای والای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گردیدند.

ایشان خطاب به دانش آموزان گفت : عزیزان امروز وظیفه شما این است که با خوب درس خواندن و کسب مقاطع علمی بعنوان یک عنصر مفید واقع شوید و در دانشگاههای ملی راه یابید ، زیرا ورود شما به دانشگاه های ملی گامی در جهت کمک و مساعدت به والدین خود در تامین مخارج زندگی خواهد بود.

ایشان در ادامه سخنان خود افزودند بقاء یک تمدن مدیون توجه به سه رکن اساسی می باشد رکن اول توجه به رکن خانواده با محوریت مادر،  رکن دوم  توجه به امر آموزش و احترام به معلمین جامعه و رکن سوم توجه به الگوها و اسوه های جامعه که الگوی شما دانش آموزان باید حضرت فاطمه الزهرا(س) باشد. ایشان سپس از تمامی کادر مدیریتی , معلمین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید ندیم تشکر و این ایام بزرگ را به آنها با تقدیم یک شاخه گل تبریک عرض نمود.

در خاتمه زنگ مدرسه را که زنگ آگاهی و بر افراشتن پرچم دانش و درب گلستان معرفت می باشد را بصدا در آوردند.

در این مراسم سپس سرکار خانم فرشباف عضو محترم شورای اسلامی شهر سردرود دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ