• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 32
ديروز : 117
ماه : 2181
 
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1396     |     کد : 483

مهندس فتح اله زاده سردرودی خبر داد:

پرداخت سیصد و پنجاه میلیون ریال به کتابخانه عمومی سردرود بابت سهم نیم درصدی این شهرداری در سال 96 تاکنون

فتح اله زاده سردرودی در حاشیه بازدید از کتابخانه های عمومی شهر سردرود بهمراه عبدالمحمدپور رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب می شود تا اوقات فراغت عموم مردم به نحو مطلوب سپری شود، گفت: توجه به مطالعه و کتاب و کتاب خوانی از راههای مهم توسعه فرهنگی جوامع امروز بشری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سردرود ، فتح اله زاده سردرودی در حاشیه بازدید از کتابخانه های عمومی شهر سردرود بهمراه عبدالمحمدپور رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب می شود تا اوقات فراغت عموم مردم به نحو مطلوب سپری شود، گفت: توجه به مطالعه و کتاب و کتاب خوانی از راههای مهم توسعه فرهنگی جوامع امروز بشری است .
وی افزود: ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی و رسیدن به اهداف مدنظر در مبحث کتاب و کتابخوانی هنوز جای کار و تلاش بسیار دارد و نیازمند اقدام جهادی است .
شهردار سردرود با تاکید بر اینکه موضوع کتابخانه و کتابخوانی از مهمترین موضوعات فرهنگی در کشور به شمار می رود، تصریح کرد: کتابخانه و کتابخوانی با ارتقای سطح دانش و انتقال اطلاعات، فرهنگ و تمدن و سایر تبعات مثبت مرتبط است که می تواند خارج از فضاهای الکترونیکی، مجازی و دیجیتالی بیشتر مثمر ثمر واقع شود .
فتح اله زاده سردرودی اظهار کرد: با عنایت به اینکه کتابخانه شهر سردرود از نظر فضا مستهلک شده و با توجه به احداث طبقه فوقانی این کتابخانه و نیمه تمام ماندن ان ، امید است توجه جدی به این مجموعه در جهت تکمیل آن توسط مسئولین استانی معمول گردد.
 وی در آخر یادآور شد: شهرداری سردرود همیشه در پرداخت نیم درصد حق کتابخانه ها اهتمام بیشتری داشته ، چرا که این مبلغ می تواند در رسیدگی به امورات مربوط به کتابخانه ها کمک شایانی نماید ، لذا در همین خصوص شهرداری سردرود نسبت به پرداخت سهم نیم درصد خود به کتابخانه عمومی شهر به مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال برای سال 96 تاکنون اقدام نموده است.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ