• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 125
ديروز : 59
ماه : 1746
 
تاریخ : جمعه 17 آذر 1396     |     کد : 489

مسئول خدمات شهری٬ از اصناف و کسبه ای که در جهت رفع و ساماندهی سد معبر با عوامل شهرداری همکاری نموده اند تقدیر و تشکر کرد

جمالیان مسئول خدمات شهری شهرداری سردرود با اعلام اینکه عوامل خدمات شهری بویژه مامورین تخلفات شهرداری با اهتمام ٬جدیت تمام ٬ سعی صدر و احترام به حقوق شهروندان و اصناف و کسبه در راستای ساماندهی و جلوگیری از ایجاد سد معبر در تمامی معابر و خیابانهای شهر سردرود اقدام نموده اند که خوشبختانه اصناف و کسبه و دستفروشان نیز همکاری لازم را با عوامل مربوطه معمول نموده اند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری سردرود٬ جمالیان مسئول خدمات شهری شهرداری سردرود با اعلام اینکه عوامل خدمات شهری بویژه مامورین تخلفات شهرداری با اهتمام ٬جدیت تمام ٬ سعی صدر و احترام به حقوق شهروندان و اصناف و کسبه در راستای ساماندهی و جلوگیری از ایجاد سد معبر در تمامی معابر و خیابانهای شهر سردرود اقدام نموده اند که خوشبختانه اصناف و کسبه و دستفروشان نیز همکاری لازم را با عوامل مربوطه معمول نموده اند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

ایشان همچنین درخصوص اینکه با توجه به کمبود نیروی انسانی و امکانات شهر سردرود نسبت به دیگر شهرهای همجوار درخصوص رفع سد معبر ٬ جمع آوری و ساماندهی وانت های دستفروش و ... به مراتب وضعیت بهتری دارد .

 وی همچنین با اشاره به ساماندهی دستفروشان شهر اعلام نمود که در آینده نزدیک با تدابیر شهردار سردرود اقدامات لازم در خصوص احداث غرفه های عرضه میوه در سطح  شهر نیز معمول خواهد گردید.

جمالیان مسئول آتش نشانی و مدیریت بحران شهرداری  در آخر با تشکر از مامورین تخلفات شهرداری سردرود اعلام کرد طرح جمع آوری و رفع سد معبر در سطح شهر همچنان با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت که امید است شهروندان و اصناف و کسبه نیز در این راستا با شهرداری همکاری و تعامل لازم را معمول نمایند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ