• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 66
ديروز : 62
ماه : 1913
 
تاریخ : يکشنبه 17 دي 1396     |     کد : 503

بمناسبت 17 دی سالروز شهادت دو از شهیدان انقلاب اسلامی شهر سردرود:

یادمان شهیدان علی اکبر شاطری و علی اکبر مرادیان در محل شهادتشان توسط شهرداری سردرود نصب گردید

یادمان دو تن از شهدای 17 دی شهر سردرود شهیدان علی اکبر مرادیان و علی اکبر شاطری که بعنوان شهدای انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل گردیده اند در محل شهادتشان نصب گردید. این ایلمان در روز 17 دی 1396 در محل شهادت این شهدای بزرگوار واقع در سردرود خیابان امام خمینی (ره) اول خیابان کوچه مسجد (معروف به بالادربند) نصب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری سردرود ، یادمان دو تن از شهدای 17 دی شهر سردرود شهیدان علی اکبر مرادیان و علی اکبر شاطری که بعنوان شهدای انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل گردیده اند در محل شهادتشان نصب گردید. این ایلمان در روز 17 دی 1396 در محل شهادت  این شهدای بزرگوار واقع در سردرود خیابان امام خمینی (ره) اول خیابان کوچه مسجد (معروف به بالادربند) نصب گردید.

مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار شهر سردرود با اشاره به نصب  یادمان شهدای والامقام در سطح شهر و جانفشانی این شهدا افزود: کار پاسداشت از خون این شهدای گرانقدر با نصب المان ها و تندیس آنان امری ضروری بنظر میرسید که شهرداری سردرود در این راستا اقدام نمود.

فتح اله زاده سردرودی هدف از نصب المان های شهیدان علی اکبر مرادیان و علی اکبر شاطری را آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف شهدا دانست و متذکر شد: نصب المان این شهدای والامقام از دو ماه پیش برنامه ریزی شد و در طول این مدت طی فراخوان لازم جهت ارائه پیشنهادات و طرح های لازم توسط روابط عمومی شهرداری این کار آغاز امروز درسالروز شهادت این شهدای والامقام این ایلمان به شهروندان محترم شهر شهید پرور و ولایتمدار سردرود بخصوص خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران  تقدیم شد.




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ