• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 67
ديروز : 55
ماه : 1907
 
تاریخ : چهارشنبه 4 بهمن 1396     |     کد : 516

شهردار سردرود خبر داد:

تداوم اجرای عملیات عمرانی پروژه ساختمان جدید آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردرود

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ، فتح اله زاده سردرودی شهردار سردرود از تداوم عملیات احداث پروژه ساختمان جدید آتش نشانی و خدماتی ایمنی این شهرداری خبر داد. وی با اعلام اینکه در حال حاضر با همت و تلاش دست اندکاران این امر٬ اجرای فاز دو این پروژه با نظارت اداره فنی و عمرانی شهرداری سردرود از چند ماه قبل آغاز گردیده و همچنان در حال اجرای مراحل عملیاتی عمرانی می باشد

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ، فتح اله زاده سردرودی شهردار سردرود از تداوم عملیات احداث پروژه ساختمان جدید آتش نشانی و خدماتی ایمنی این شهرداری خبر داد. وی با اعلام اینکه در حال حاضر با همت و تلاش دست اندکاران این امر٬ اجرای فاز دو این پروژه با نظارت اداره فنی و عمرانی شهرداری سردرود از چند ماه قبل آغاز گردیده و همچنان در حال اجرای مراحل عملیاتی عمرانی می باشد.
شهردار سردرود همچنان اعلام نمود در در سال 96 نزدیک به دو میلیارد و پانصدهزار ریال توسط این شهرداری به پیمانکار مربوطه در جهت اجرای عملیات عمرانی این پروژه پرداخت گردیده است.وی با اشاره به اینکه ایستگاه آتش نشانی شهرداری سردرود در مساحتی بیش از 1200 متر مربع احداث می گردد٬ افزود : این ایستگاه در فضای آشیانه با مساحت 620 متر مربع و ساختمان اداری در طبقات فوقانی می باشد.همچنین در فاز 2 آشیانه ماشین آلات خدماتی شهری در مجاور این پروژه بصورت مستقل احداث خواهد گردید.
قابل ذکر است شهر سردرود با جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر متاسفانه فاقد یک ساختمان مجهز و مجزا برای آتش نشانی می باشد که انشالله با اتمام این پروژه بزرگ و تجهیز آن گامی بزرگ در جهت خدمت به اهالی شهر #سردری(سردرود) برداشته خواهد شد.




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ