• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 39
ديروز : 68
ماه : 1811
 
تاریخ : جمعه 4 اسفند 1396     |     کد : 526

رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در خطبه های قبل از نماز جمعه سردرود:

توقف بند۹ مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران درخصوص حریم شهر سردرود/حل ریشه ای مشکل پلیس راهور سردرود

رئیس شورای شهر سردرود با اشاره به اهداف کارگروه ها و چشم اندازشان اعلام نمود امیدواریم بتوانیم شاهد پیشرفت شهرمان بصورت کارشناسی شده باشیم که در همین راستا تمامی کارهای اجرایی شورا با مشورت و همفکری بصورت کارشناسی شده انجام میگردد .

به گزارش #روابط_عمومی_شورای_اسلامی_و_شهرداری_سردرود ،مقصود عبدالمحمدپور رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته شهر سردرود که به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلیلی اقامه گردید با اعلام اینکه تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان خدمتگزار مردم با هم متحد در جهت پیشرفت شهر تلاش می نمایند،  وی با اشاره به اینکه کمیسیون های شورای اسلامی شهر بعد تشکیل هر کدام با اهداف خاص و با استفاده از تجربیات افراد فرهیخته و متخصص از شخصیتهای برجسته سردرود متشکل از زیر مجموعه ها و کارگروههایی در راستای عملکردی مطلوب فعالیت مینمایند.

رئیس شورای شهر سردرود با اشاره به اهداف کارگروه ها و چشم اندازشان اعلام نمود امیدواریم بتوانیم شاهد پیشرفت شهرمان بصورت کارشناسی شده باشیم که در همین راستا تمامی کارهای اجرایی شورا با مشورت و همفکری بصورت کارشناسی شده انجام میگردد .

عبدالمحمدپور با اشاره به مشکل پلیس راهور راهنمایی و رانندگی افزود، با توجه به توافقات گذشته و همچنین جلسات اخیر ، متاسفانه علی رغم در اختیار گذاشتن تمامی امکانات اعم از خودرو و ... به پلیس راهور آنها به توافقات خود عمل ننمودند که طی پیگیریهای لازم و قاطع از مسئولین ارشد استانی در جهت حل ریشه ای این مشکل، دیروز طی جلسه ای که با فرمانده پلیس راهور داشتیم مقرر شده مجددا این مشکل بصورت ریشه ای حل شود که پلیس راهور در این خصوص خودشان اعلام آمادگی نمودند، که انشالله در جلسه ی آخری که فردا با مسئولین برگزار خواهیم کرد ،سرهنگ نصیری بعنوان فرمانده پلیس راهور سردرود طبق تفاهم نامه لازم معرفی خواهد شد تا شاهد حل ریشه ای مشکل عدم نبود پلیس راهور بصورت مستمر در شهر سردرود باشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر سردرود هنچنین با تاکید بر اینکه در خصوص حریم و محدوده سردرود در برج ۱۲ سال ۱۳۹۵ توسط شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه ای غیرکارشناسانه صادر شد که طبق بند ۹ آن مصوبه حریم شهرهای باسمنج و سردرود به کلانشهر تبریز انتقال یافته بود که بعبارتی فقط قسمتی از بافت فرسوده شهر سردرود باقی مانده بود که با عنایت به اعتراضات اخیر در شورای دوره قبل که به دیوان عدالت اداری انجام گردیده بود متاسفانه منجر به نتیجه نشد که شورای دوره پنجم این حل این مشکل را از اولویت های اصلی کارهای خود برشمرد لذا

 پیگیری های لازم را از طریق مسئولین ارشد استانی معمول نمود که در همین راستا در جلسه اخیر که با استاندار محترم داشتیم جناب دکتر خدابخش دستورات لازم  و صریح در جهت حل این مشکل و احقلق حق و حقوق اهالی سردرود را مبذول نمودند.

عبدالمحمدپور همچنین با اشاره به اخطارهای اخیر شهرداری منطقه ۷ تبریز در محدوده حریم شهر سردرود  نمود که با پیگیری لازم و ارائه دستور از مهندس شهین باهر شهردار تبریز ، دستور توقف اقدامات غیر قانونی شهرداری منطقه ۷ را اخذ نمودیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی سردرود با اشاره به اینکه شهر باسمنج نیز به مصوبه اخیر شورایعالی شهرسازی اعتراض نموده بود که توانستند از دیوان رای توقف کامل بند۹ مصوبه مذکور را کسب نمایند که در مکاتبات اخیر مسئولین رای توقف بند ۹ مصوبه شهرداری باسمنج،  شامل شهر سردرود نیز گردید.

لذا  با پیگیری های لازم ، مسئولین خبر از توقف کامل اجرای بند ۹ شورایعالی شهرسازی و معماری ایران  را معمول نمودند که این نیز خبر خوش و مسرت بخشی برای شهروندان سردرودی می باشد.

ایشان همچنان با تاکید بر اینکه مجددا اقدامات لازم برای ابطال این مصوبه نیز انجام خواهد گردید تا بتوانیم براساس طرح هادی سال ۷۸ انشالله حریم سردرود را داخل محدوده تعیین نماییم.

عبدالمحمدپور در آخر با اعلام اینکه اگر میخواهیم شهرمان آباد شود باید همگی دست در دست هم تلاش نماییم و در کنار مسئولین باشیم و جلوی مانع تراشی ها را بگیریم هر چند مطمین باشید هیچ مانع تراشی جلوی پیشرفت و تلاش های مسئولین شهری را نخواهد گرفت٬چون که هدف ما در این جایگاه جز خدمت صادقانه چیزی نبوده و نخواهد بود و در جهت احقاق حق و حقوق شهروندان سردرودی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

(گزارش خبر:شاهین نظری)



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ