• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 32
ديروز : 68
ماه : 1804
 
تاریخ : شنبه 19 اسفند 1396     |     کد : 532

شهردار سردرود خبر داد:

در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و گرایش جامعه به مطالعه بیشتر،نصب ائلمان کتاب در مرکز شهر و همچنین اجرای طرح زیبای کتاب(بهمراه معرفی نمونه از کتب نویسندگان سردرودی) در دیوار مدرسه شهیدان ندیم سردرود

مهندس فتح اله زاده سردرودی همچنین طراحی و اجرای طرح زیبایی از کتاب در دیوار بیرونی مدرسه شهیدان ندیم سردرود و معرفی چندین نمونه از کتب نویسندگان سردرودی در زمینه های فرهنگی ، علمی،تاریخی، ادبی، مذهبی و ... از دیگر اقدامات فرهنگی این شهرداری در قالب زیباسازی محیطی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ، مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار شهر سردرود در مصاحبه با پایگاه خبری آیینه خدمت در سردرود با اعلام اینکه متاسفانه امروزه"کتاب" موجود است ولی کمتر مورد توجه خانواده ها و جامعه قرار می گیرد ، به نوع عدم فرهنگ ترویج کتابخوانی در خانواده ها و ارکان مختلف جامعه ضربات جبران ناپذریری بر علم و دانش می زند ، لذا در همین راستا شهرداری سردرود درجهت ترویج فرهنگ و کتاب خوانی  و همچنین برای اینکه هر روز کتاب را در ذهن عابران و رهگذران زنده و جاری نماید ، نسبت به تهیه ائلمان زیبا از کتاب و نصب آن در پر تردد ترین مرکز شهر اقدام و با گلکاری صورت گرفته در داخل آن که نشان از زیبایی کتاب و طبیعت دارد سعی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و گرایش جامعه به مطالعه بیشتر و درنتیجه ارتقای فرهنگ عمومی  نموده است.

مهندس فتح اله زاده سردرودی همچنین طراحی و اجرای طرح زیبایی از کتاب در دیوار بیرونی مدرسه شهیدان ندیم سردرود و معرفی چندین نمونه از کتب نویسندگان سردرودی در زمینه های فرهنگی ، علمی،تاریخی، ادبی، مذهبی و  ... از دیگر اقدامات فرهنگی این شهرداری در قالب زیباسازی محیطی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی اعلام نمود. 
شهردار سردرود در آخر اعلام نمود این اقدامات اخیر شهرداری محیط پیرامون شهری را زیبا جلوه داده و این امر نه تنها موجب نشاط روحی شهروندان می گردد بلکه جامعه را به سوی فرهنگی شدن رهنمون می سازد .
قابل ذکر است در اجرای طرح دیوار نویسی کتب نمونه ای از آثار نویسندگان سردرودی شامل کتاب منطق عاشورا پژوهی (مولف :حجت الاسلام والمسلمین محمد صحتی سردرودی) ، کتاب فرهنگ اسلامی (مولف:حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلیل جلیلی) ، کتاب زیارت عاشورا در سیره فقها و بزرگان (مولف: حجت الاسلام والمسلمین ایوب نجفی سردرودی) ، کتاب گلستان حکیم(مولف:محمد حسین قابل نژاد سردرودی) ،کتاب شهیدانه(مولف: میر داوود قریشی)،  کتاب سردرود زیبای سه هزار ساله(مولف:مقصود سامع سردرودی) ، کتاب شکوه یمگان(مولف:دکتر حسن حیدرزاده)،کتاب زمزم فاطمیه (مولف:محمد افکاری سردرودی) ، کتاب شب برهنه(مولف:نازیلا مکاری) ، کتاب پایان نامه(مولف:سعید مبیین) و ... استفاده شده است.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ