• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 131
ديروز : 59
ماه : 1752
 
تاریخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396     |     کد : 533

پیام روابط عمومی شورای اسلامی شهر سردرود:

روز شهردار بر تمامی شهرداران پر تلاش بخصوص شهردار شهر سردرود گرامی باد

روز شهردار روزی که می‌تواند از یک سو برای شهروندان یادآور وظایف و مسؤولیتهای شهرداران باشد و از سویی دیگر شهرداران را موظف به پاسخگویی و مسؤولیت‌پذیری بیشتر کند. لذا روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود این روز را به تمامی شهرداران پر تلاش ایران زمین بخصوص مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار فرهیخته شهر سردرود تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون از خداوند منان برای ایشان مسالت می نماید.

روز شهردار روزی که می‌تواند از یک سو برای شهروندان یادآور وظایف و مسؤولیتهای شهرداران باشد و از سویی دیگر شهرداران را موظف به پاسخگویی و مسؤولیت‌پذیری بیشتر کند.

این مهم نشان می‌دهد که نامیدن یک روز از روزهای سال به نام شهردار نشان دهنده اهمیت نقش شهردار در تبیین و تنظیم فرهنگ شهر نشینی، اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای توسعه و پیشرفت شهر است.

البته باید گفت که انتخاب یک روز از ۳۶۵ روز سال به عنوان روز شهردار کار چندان آسانی نیست، زیرا چندین گزینه برای انتخاب این روز وجود دارد، اما به نظر می‌رسد بیش از همه گزینه‌ها، انتخاب روز شهادت شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار مطرح است.

مهدی باکری اولین شهردار شهید است که به مدت ۹ ماه به عنوان شهردار به شهروندان ارومیه خدمت‌رسانی کرده است و وی پیشاپیش کارگران حتی در جریان آسفالت بعضی از خیابانهای شهر ارومیه مشارکت داشت، بدون آن که کارگران او را بشناسند و بدانند که شهردار است.

جوانمردی و رشادتهای شهید باکری چه در زمان خدمتش در شهرداری ارومیه و چه در جنگ تحمیلی زبانزد بود و در واقع پیشنهاد روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار به این دلیل است که او شهرداری خدمتگزار و از خود گذشته بود. بنابراین در حقیقت با انتخاب روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار می‌توان این نکته را به همگان به خصوص شهرداران گوشزد کرد که مسؤولیت شهرداران تنها نگهداری از شهر و توسعه آن نیست و فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی شهر نیز یکی از مهمترین وظایف آنها محسوب می‌شود.

لذا روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود  این روز را به تمامی شهرداران پر تلاش ایران زمین بخصوص مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار فرهیخته شهر سردرود تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون از خداوند منان  برای ایشان مسالت می نماید.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ