• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 19
ديروز : 56
ماه : 1945
 
تاریخ : چهارشنبه 1 فروردين 1397     |     کد : 535

پیام تبریک مشترک رییس شورای اسلامی و شهردار سردرود بمناسبت فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۷

بار ديگر صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگيزش مشام جان را پر می كند. زمين با اجازه و اراده الهی ديگر بار زنده می شود و همه موجودات شيدای كرامت و قدرت آن آفريننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خويش ستايش و تسبيح آن يگانه را گفته و با سرود بهار، همنوا می شوند.

پیام تبریک مشترک رییس شورای اسلامی و شهردار سردرود بمناسبت فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۷

بسم الله الرحمن الرحیم

پس به آثار رحمت خدا بنگر كه چگونه زمين را پس از مرگش زنده مي كند و اوست كه مردگان را پس از مرگ زنده میگرداند و بر هر چيزی توانا است. ( سوره روم آيه 50 )

 بار ديگر صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگيزش مشام جان را پر می كند. زمين با اجازه و اراده الهی ديگر بار زنده می شود و همه موجودات شيدای كرامت و قدرت آن آفريننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خويش ستايش و تسبيح آن يگانه را گفته و با سرود بهار، همنوا می شوند. بهار يادآور رحمت، محبت و عظمت هميشگي خداوند مهربان است و اينكه مهر او همواره به سوي همه بندگان و جنبندگان سرازير و فراگير است. لازم است در آستانه سال جديد، از همه همراهی ها و پشتيبانی های خوب و دلگرم كننده مردم فهيم شهر سردرود كه با خدمتگزاران خود در شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، داشته و دارند سپاسگزاری ويژه بنمايیم و به همه همكاران تلاشگر اعم از مديران و كاركنان بخش های دولتی  بخصوص در شهرداری سردرود و همچنین كاركنان و پاکبانان زحمتکش بخش خصوصی و عموم مردم شريف و متدين شهر سردرود پایتخت تابلو فرش دستبافت جهان كه دل در گرو سربلندی هر چه بيشتر اين مرز و بوم داشته و دارند، خدا قوتی جانانه بگويیم. با نهايت صميميت و افتخار، فرا رسيدن بهار و نوروز 97 كه با ميلاد خجسته مولای متقیان امام علی (ع) قرين گرديده و با عطر بوی اين بزرگوار آميخته است را به همه ملت عزيز ايران اسلامی به ويژه مردم خونگرم و خردمند شهر سردرود تبریک گفته و برای همه بندگان الهی در سراسر جهان هستی، ‌آرزوی سال و سالهايی سرشار از نيكويی، بركت، عزت، سعادت و سلامت داریم.

هر روزتان نوروز و دل و جانتان هميشه شاد باد

مقصود عبدالمحمدپور(رییس شورای اسلامی سردرود)

یعقوب فتح اله زاده سردرودی(شهردار سردرود)




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ