• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 24
ماه : 1865
 
تاریخ : شنبه 11 فروردين 1397     |     کد : 539

اقدام فرهنگی شهروند طبیعت دوست سردرودی در جهت حفظ محیط زیست با کاشت چندین اصله درخت در حاشیه رودخانه سردرود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سردرود با اشاره به اهمیت و لزوم کاشت درخت یکی از شهروندان طبیعت دوست و حافظ محیط زیست سردرودی در یک اقدام فرهنگی و خودجوش نسبت به کاشت چندین اصله درخت در حاشیه اطراف رودخانه شهر سردرود اقدام نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سردرود با اشاره به  اهمیت و لزوم کاشت درخت یکی از شهروندان طبیعت دوست و حافظ محیط زیست سردرودی در یک اقدام فرهنگی و خودجوش نسبت به کاشت چندین اصله درخت در حاشیه اطراف رودخانه شهر سردرود اقدام نمود.

آقای #علیرضا_نصیری شهروند طبیعت دوست سردرودی با هزینه شخصی خود نسبت به کاشت چندین اصله درخت اقدام نموده است. 

لازم به ذکر است در حوزه درختکاری باید ابتدا ارزش،کارایی و لزوم اهمیت درخت را برای مردم در زمینه‌های آزادسازی اکسیژن که از عناصر اصلی حیات است، جذب ریزگردها توسط شاخ و برگ درختان (همچون فیلتر هوا)، جذب گازهای سمی از جمله منو اکسید کربن و در نتیجه آسیب کمتر به لایه اُزُن که از عوامل اصلی گرما و اشعه‌های مضر است، جلوگیری از سیلاب‌ها، به وجود آمدن محیطی سرسبز و بسیار با نشاط و زیبا، را باید اول یادآوری و تفهیم نمود.

لذا با توجه به ازدیاد چند برابری جمعیت کره زمین، تولید چند برابری آلایندگی‌ها و مصرف چندین برابر درختان بر اثر استحصال و آتش‌سوزی و... توازن زیست‌محیطی برهم خورده و شاهد گرمای بیش از حد هستیم که با کاشت فراوان درخت، می‌توان شاهد کاهش چشمگیر دما باشیم.

در آخر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سردرود ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام فرهنگی شهروند طبیعت دوست سردرودی ٬ امید است شهروندان محترم ضمن حفظ محیط زیست خود شهرداری را در جهت ارتقای سرانه فضای سبز بخصوص کاشت و حفاظت از درختان سطح شهر سردرود یاری نمایند.

(خبر:شاهین نظری)




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ