• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 55
ديروز : 135
ماه : 1759
 
تاریخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397     |     کد : 548

رئیس شورای اسلامی شهر سردرود:

سردرود در رویداد تبریز2018 می تواند نقش بسازایی با تابلو فرش دستباف و همچنین رستوران های زنجیره ای خود ایفا نماید/نبود شبکه فاضلاب شهری از عمده مشکلات سردرود

سردرود در رویداد تبریز2018 می تواند نقش بسازایی با هنر صنعت تابلو فرش دستباف و همچنین رستوران های زنجیره ای خود ایفا نماید/ نبود شبکه فاضلاب شهری یکی از عمده مشکلات اهالی سردرود می باشد

به گزارش  روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، مقصود عبدالمحمدپور رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در جلسه ی شورای اداری این شهر که به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و با حضور فرماندار و بخشدار تبریز، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، امام جمعه سردرود و دیگر اعضای شورای اداری در اتاق جلسات شهرداری برگزار گردید، ضمن بیان اینکه از مسئولین استانی در جهت هماهنگی های لازم برای حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد در شهر فرهنگ و هنر سردرود نهایت تقدیر و تشکر را بعمل می آورم، چرا که این دیدار در برنامه ی کاری وزیر محترم نبوده و با پیگیری های بعمل آمده توسط مسئولین شهری سردرود توانستیم در لحظات آخر هماهنگی لازم را جهت میزبانی از نماینده دولت تدبیر و امید در جهت بازگو نمودن پتانسیل ها و مشکلات این شهربعمل آوریم.

مهندس عبدالمحمدپور با اعلام اینکه شهر سردرود با جمعیتی بیش از 30 هزار نفر دارای پتانسیل های بالایی در امر هنر صنعت تابلو فرش دستبافت بعنوان پایتخت تابلو فرش دستباف جهان می باشد ، همچنین وجود رستوران های متعدد زنجیره ای که این شهر را بعنوان قطب رستوران و گردشگری در استان معرفی نموده است که می توان در رویداد تبریز 2018 نقش به سزایی داشته باشد.

ایشان با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید،  خواستار تخصیص اعتبارات کافی در جهت تملک خروجی تقاطع غیر همسطح شهر سردرود شد، وی ضمن تقدیر از پیگیری های مصر فرماندار تبریز در جهت حل مشکل مذکور اعلام نمود که ان پروژه بیش از یک دهه هست بعنوان یک پروژه ملی نیمه تمام رها گردیده این امر موجب نارضایتی مردم شریف سردرود را در برگرفته است.

رئیس شورای اسلامی سردرود با اشاره به موضوع طرح جامع شهری سردرود افزود متاسفانه در طرح جدید فقط بافت فرسوده را برای شهری سردرود در نظر گرفته بودند کهضمن پیگیری از طریق دیوان عالی کشور توانستیم دستور توقف این طرح را بعمل آوریم که امید است این امر نیز با کارشناسی لازم معمول و منافع و هویت شهر سه هزار ساله سردرود در نظر گرفته شود.

ایشان همچنین با اعلام اینکه متاسفانه این شهر با وجود بالا بودن آبهای سطحی فاقد شبکه فاضلاب شهری می باشد که امید است بودجه کافی جهت احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری و ادامه اجرای عملیات فاضلاب شهر سردرود تخصیص یابد تا در دولت محترم تدبیر و امید شاهد اتمام این پروژه شهری باشیم.

عبدالمحمدپور همچنین با انتقاد اینکه این شهر با جمعیتی سی هزار نفری و فرهنگ و تمدن چندین ساله متاسفانه فاقد فرهنگسرا و یا مجتمع فرهنگی می باشد که در این خصوص نیز شهرداری در صورت ارائه دستورات لازم جهت احداث این مجتمع فرهنگی آمادگی خود را جهت تامین زمین آن اعلام می دارد.

وی همچنین با اشاره به تنها کتابخانه عمومی این شهر که توسط خیرین در سالیان گذشته احداث گردیده خواستار تکمیل طبقه فوقانی آن گردید.

وی در آخر سخنان خود با اشاره به بحث مدیریت بحران در شهرها در جهت آمادگی لازم و مقابله با بلایای طبیعی و ... خواستار احداث سالن سرپوشیده مدیریت بحران شهر سردرود نیز گردید.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ