• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 29
ديروز : 59
ماه : 1650
 
تاریخ : سه شنبه 8 خرداد 1397     |     کد : 557

شهردار سردرود در جمع اصناف و کسبه بازار شهیدی:

از دغدغه ها و برنامه های اصلی شورای اسلامی و شهرداری حل مشکلات اساسی بازار شهیدی می باشد.

مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار شهر سردرود ظهر امروز در جمع صمیمی اصناف و کسبه بازار شهیدی این شهر در مسجد ولایت٬ با اعلام اینکه از دغدغه ها و اولویت های اصلی شهرداری سردرود ساماندهی و حل مشکلات بازار شهیدی می باشد٬ افزود بازار شهیدی از بازارهای قدیمی شهر سه هزار ساله سردرود محسوب می شود که در گذشته بدلیل عدم تعامل اصناف با شهرداری مورد کم لطفی قرار گرفته و به هیچ عنوان شرایط فعلی در شأن سردرود و اصناف این بازار نمی باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود٬ مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار شهر سردرود ظهر امروز در جمع صمیمی اصناف و کسبه بازار شهیدی این شهر در مسجد ولایت٬ با اعلام اینکه از دغدغه ها و اولویت های اصلی شهرداری سردرود ساماندهی و حل مشکلات بازار شهیدی می باشد٬ افزود بازار شهیدی از بازارهای قدیمی شهر سه هزار ساله سردرود محسوب می شود که در گذشته بدلیل عدم تعامل اصناف با شهرداری مورد کم لطفی قرار گرفته و به هیچ عنوان شرایط فعلی در شأن سردرود و اصناف این بازار نمی باشد.

شهردار سردرود با اعلام اینکه اراده و همکاری اصناف این بازار باعث خواهد شد که با تعامل بیشتر بتوانیم اقدام عملی در خصوص ساماندهی ٬زیباسازی و کف سازی این بازار قدیمی انجام دهیم.

مهندس فتح اله زاده سردرودی در آخر با اشاره به مشکلات اصلی این بازار اعم از سد معبر بعضی اصناف٬ تردد خودرو و موتورسیکلت و... افزود انتظار داریم اصناف و شهروندان نیز در خصوص موارد یادشده ٬ ضمن همکاری با شهرداری و هیئات امنای بازار شهیدی ما را یاری نمایند تا با ارائه طرح اولیه توسط کارشناسان خبره شهرمان٬ در اسرع وقت بتوانیم مراحل عملیاتی ساماندهی و زیباسازی این بازار را بصورت سنتی آغاز نماییم.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ