• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 55
ماه : 1843
 
تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397     |     کد : 572

شهردار سردرود خبر داد:

بزودی راه اندازي بخش آموزش شهروندي در سايت شهرداري سردرود

شهردار شهر سردرود در گفتگو با پایگاه خبری آیینه خدمت در سردرود اظهار داشت : بخش آموزش شهروندی در موضوعات و مطالب متنوع برای تمامی گروههای سنی کودکان و نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و به ویژه سالمندان در سايت شهرداري سردرود بزودی راه اندازی خواهد گردید.


به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود ، مهندس یعقوب فتح اله زاده سردرودی شهردار شهر سردرود در گفتگو با پایگاه خبری آیینه خدمت در سردرود اظهار داشت : بخش آموزش شهروندی در موضوعات و مطالب متنوع برای تمامی گروههای سنی کودکان و نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و به ویژه سالمندان در سايت شهرداري سردرود بزودی راه اندازی خواهد گردید .

مهندس فتح اله زاده سردرودی تصريح كرد :‌ آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر است، و در جوامع صنعتی از طریق برنامه ریزی های متنوع به آموزش مهارت های زندگی می پردازد. این مولفه در جهت استحکام دموکراسی و مشارکت مدنی شهروندان نقش بارزی دارد

این آموزه ها در برگیرنده یادگیری دانش، مهارت ها و ارزش هایی است که با ماهیت و شیوه های اداری یک نظام با مشارکت مردم همخوانی دارد .

شهردار سردرود افزود : دربخش آموزش عمومی که شامل ارائه گزارش هاي مشكلات شهرنشيني با شهروندان ،آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی از جمله زلزله، سیل ، حریق و اطفاء آن میباشد ، نکات ایمنی مقابله با آتش سوزی ، برق گرفتگی ، راههای جستجوی مصدومین و... نیز آموزش داده میشود. همچنين بخش آموزش شهروندی دارای نکات ارزنده ای همچون شهروند کوچک ، آشنایی کودکان با خانه های فرهنگ ، شهرداری و کودک و اوقات فراغت ، جوان و تشکیل خانواده و نقش زنان در خانواده و ... می باشد که با مطالب آموزنده و متنوع بسیاری همراه می باشد، كه اميدواريم مورد توجه علاقمندان و شهروندان محترم سردرودی واقع شود .

وی اظهار کرد : شهروندان برای دسترسی به بخش آموزش شهروندی شهرداری سردرود میتوانند از آدرس  www.SARDROUD.ir استفاده نمایند و در آدرس پست الكترونيكي روابط عمومی شهرداري سردرود  Shahinnazari33@gmail.com اطلاعات و مطالب و موضوعات خود را به این واحد ارسال نمایند

لذا این اقدامات تعامل میان شهروندان و شهرداری سردرود را قوت خواهد بخشید و به رشد و بالندگی شهر نیز می انجامد . ( گزارش:شاهین نظری )



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ