• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 5
ديروز : 135
ماه : 1709
 
تاریخ : پنجشنبه 21 تير 1397     |     کد : 582

شهردار سردرود مطرح کرد

آسفالت خیابانهای اصلی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

با اشاره به اینکه سردری از شهرهای گردش پذیر بوده و میهمانان مختلفی به بهانه خرید تابلو فرش، محصولات باغی و گوشتی، گردش در مره خونی و...به شهرمان مراجعه می کنند، لذا لازم است جهت آسایش شهروندان و رفاه و استقبال مناسب از میهمانان ، معابر اصلی شهرمان به طرز مناسب برای این امر مناسب سازی و ساماندهی گردد که قطع یقین اجرای عملیات آسفالت اساسی معابر یکی از این اقدامات می باشد


به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود مهندس یعقوب فتح اله زاده سردرودی در مصاحبه با پایگاه خبری آیینه خدمت در سردرود با اشاره به اینکه  سردری از شهرهای گردش پذیر بوده و میهمانان مختلفی به بهانه خرید تابلو فرش، محصولات باغی و گوشتی، گردش در مره خونی و...به شهرمان مراجعه می کنند، لذا لازم است جهت آسایش شهروندان و رفاه و استقبال مناسب از میهمانان ، معابر اصلی شهرمان به طرز مناسب برای این امر مناسب سازی و ساماندهی گردد که قطع یقین اجرای عملیات  آسفالت اساسی معابر یکی از این اقدامات می باشد.

وی با اشاره به پروژه عملیات تراش و آسفالت خیابان امام خمینی (حد فاصل کوی توحید تا میدان تابلو فرش و حد فاصل میدان یاعلی (ع) تا مسجد امامزاده ) در راستای همین سیاست صورت گرفته و با قراردادی بالغ بر دو میلیارد و پانصد هزار ریال در حال انجام است که مبلغ/1/293/000/000 ریال آن از اعتبارات ذیحسابی(استانی) و الباقی نیز از اعتبارات داخلی شهرداری تامین و پرداخت خواهد گردید.

شهردار سردرود با بیان اینکه احتمالا برای برخی شهروندان مبهم و جای سوال باشد، چرا شهرداری بجای آسفالت کوچه پس کوچه ها ، نسبت به اجرای عملیات تراش و  آسفالت معابر و خیابانهای اصلی اقدام می کند؟! (که  برخی از آنها از روی صداقت و دلسوزی و برخی هم از روی عدم آگاهی و کم رنگ جلوه دادن فعالیتهای عمرانی چنین سوالاتی را طرح می کنند) لذا در همین خصوص اعلام می گردد ، اولا اعتبارات تخصیص یافته از سوی ذیحسابی ( استانی یا ملی) باید و حتما در همان‌محلی هزینه شود که طبق موافقت نامه های اداری و مالی قبلا احصاء و مشخص شده است، دوما اعتبارات استانی برای ردیف های هزینه های جاری، تملک و تعریض، لکه گیری و آسفالت محلات و معابر فرعی و... تخصیص نمی یابند و ثالثا شهرداری برای لکه گیری یا آسفالت کلی محلات هم قرارداد جداگانه ای منعقد نموده که انشالله به تدریج و با اولویت و تشخیص ضرورت افدام خواهد شد.

مهندس فتح اله زاده سردرودی در رابطه با آسفالت برخی محلات هم که بصورت غیرمجاز و بدون رعایت اصول فنی و شهرسازی و بهداشتی احداث شده اند نیز عنوان نمود،  باید از نظر تخلفات ساختمانی و جرایم و عوارض تکلیف این مستحدثات مشخص شود و همچنین ساکنان این محلات سهمی در مشارکت داشته باشند چرا که اغلب این شهروندان متاسفانه  ریالی نیز عوارض و بدهی خود را به شهر و شهرداری پرداخت ننموده اند. لذا انصاف و عدالت ایجاب می کتد که شهرداری با تعلل و وسواس در این گونه موارد اقدام نماید.

وی در آخر با ذکر این نکته لازم و ضروری دانست که اداره امور فنی و عمرانی شهرداری سردرود از نظر علمی و تجربی و سلامت نفس مورد تایید بوده و در کنار دیگر واحدهای درآمدی و مالی و اجرایی و نظارتی در حفظ و صیانت از بیت المال کوشا بوده و لحظه ای در خدمت رسانی صادقانه و بی منت به شهر و شهروندان تعلل نخواهند نمود.

🆔 @sardroudir


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ