• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 1
ديروز : 56
ماه : 1927
 
تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397     |     کد : 588

در جلسه شورای شهرستان تبريز با حضور مهندس راستگو به رياست دكتر دبيري مطرح شد:

مشکلات پل نیمه تمام خروجی غیرهمسطح سردرود و شبکه فاضلاب و عدم احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری سردرود

در جلسه شورای اسلام شهرستان تبریز که با عنوان بررسی و ارایه راهکارهای لازم در جهت حل مشكلات مربوط به شهرها و روستاهاي شهرستان تبریز با حضور مهندس راستگو فرماندار تبریز، شهرداران شهرهای شهرستان و دیگر مسئولین به رياست دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهرستان تبريز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود در جلسه شورای اسلام شهرستان تبریز که با عنوان بررسی و ارایه راهکارهای لازم در جهت حل مشكلات مربوط به شهرها و روستاهاي شهرستان تبریز با حضور مهندس راستگو فرماندار تبریز، شهرداران شهرهای شهرستان و دیگر مسئولین به رياست دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهرستان تبريز برگزار گردید. 

در این جلسه مهندس آرزو مبصر سخنگوی شورای اسلامی شهرستان تبریز  و مهندس عارف نسب سرپرست شهرداري سردرود نیز حضور داشتند. 

مبصر عضو و دبیر شورای اسلامی شهر سردرود، پروژه نیمه تمام پل خروجي این شهر و همچنین فاضلاب شهري را از عمده مشکلات شهروندان سردرودی اعلام نمود و خواستار حل این مشکلات با مساعدت مسئولین گردید. 

وی با اشاره به عدم تملک قطعات اراضی باقي مانده در محدوده احداث پل غیر هم‌سطح این شهر ، اعلام نمود این اراضی در حوزه استحفاظی شهرداري کلانشهر تبريز ميياشد که امید است با تدابیر لازم توسط شهردار محترم کلانشهر تبریز این مشکل نیز مرتفع گردد. 

ایشان همچنان در آخر باتوجه به بالابودن آبهاي سطحي در سردرود و پروژه ملي فاضلاب این شهر که بيش از يك دهه بدون احداث  تصفيه خانه فاضلاب نيمه تمام رها شده است را از دیگر عمده مشکلات اساسی سردرود برشمرد. 

همچنین در این جلسه مهندس عارف نسب سرپرست شهرداري سردرود با اشاره به اینکه پل خروجی غیر هم‌سطح سردرود بعنوان پروژه ملی بیش از یک دهه هست به دلیل مشکلات تملک نیمه تمام رها شده است که این امر ضمن اینکه سردرود را به شهری بن بست تبدیل نموده موجب نارضایتی و اعتراض شهروندان فهیم سردرودی نیز گردیده است. 

سرپرست شهرداري سردرود با بیان اینکه این شهرداری به تمامی تعهدات خود در خصوص احداث پل مذکور عمل نموده و رمپ های واقع در حوزه این شهرداری نیز توسط اداره راه و شهرسازی احداث شده که امید است با پیگیری های فرماندار محترم شهرستان تبریز و مسئولان استانی و همچنین ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان تبریز مشکلات تملک این پل مرتفع و حل گردد. 

قابل ذکر است در پایان دكتر دبيري رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز اعلام نمود در راستاي حل اين دو مشكل جلساتی را با حضور مسئولين مربوطه برگزار خواهیم کرد.
(گزارش خبر:شاهین نظری) 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ