• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 17
ديروز : 47
ماه : 1503
 
تاریخ : شنبه 31 شهريور 1397     |     کد : 594

در پیام مشترک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداري سردرود بمناسبت اول مهرماه و هفته دفاع مقدس:

تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند

تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است، آغاز ماه مهر بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم که همزمان با هفته دفاع مقدس، که یادآور ایثارگری و مقاومت و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود متن کامل پیام مبصر رئیس شورای اسلامی و عارف نسب سرپرست شهرداري سردرود بدین شرح است :

بسمه تعالی

تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است، آغاز ماه مهر بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم که همزمان با هفته دفاع مقدس، که یادآور ایثارگری و مقاومت و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی است . طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان است .

آنانکه فردا روز، امورات کشور به دست آنها اداره خواهد شد و به فرمایش امام راحل (ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند. در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان با شور و شعف خاصی گام در راه فراگیری و تحصیل می گذراند و معلمان و اساتید گرامی با تلاشی جهاد گونه عزم خود را برای پرورش ،آموزش ، تهذیب و ارتقای علم و دانش و اخلاق و ایمان آنان جزم می کنند.

انتظار است دانشجویان و دانش آموزان عزیز به عنوان سرمایه های آینده این کشور همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس درنبرد با دشمن، رشادت ها وازخود گذشتگی ها آفریدند اینک نیز با جنگ نرم دشمن و ایجاد حرکت شتابدار به سوی قله های رفیع سازندگی وخود کفایی تلاش و آینده کشورمان را تضمین نمایند. 
اینجانبان آغاز مهر ماه سال جدید تحصیلی را به همه رهپویان و پویندگان عرصه علم دانش، دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته بویژه در شهر سردرود تبریک و تهنیت عرض می نماییم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه های عقیدتی و دینی بود را گرامی می داریم. 
آرزو مبصر(رئیس شورای اسلامی شهر سردرود)
مهدی عارف نسب(سرپرست شهرداري سردرود)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ