• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 5
ديروز : 55
ماه : 1845
 
تاریخ : شنبه 28 مهر 1397     |     کد : 605

اسماعیل زاده شهردار سردرود :

خدا را شاکرم که توفيق خدمت به مردم شریف سردرود را نصيبم کرد

"ناصر اسماعیل زاده حجتی" شهردار جدید سردرود اظهار داشت: خدمتگزاري به مردم فرصتي است که بايد آن را غنيمت شمرد و من خداوند متعال را شاکرم که در اين مدت و موقعيت اين توفيق نصيبم شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،  "ناصر اسماعیل زاده حجتی" در مراسم توديع و معارفه شهردار سردرود که با حضور  "علیخانی" مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری آذربایجان‌شرقی، "رضی منش" معاون عمرانی فرماندار تبریز " قاسم زاده" بخشدار تبریز، "حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلیلی" امام جمعه شهر سردرود و دیگر مسئولین استانی و نظامی و انتظامی انجام شد گفت: شهر سردرود در حوزه های مختلف از موقعيت ها و پتانسیل های ويژه اي در استان برخوردار است که این امر وظیفه ی ما را در قبال اهالی فرهیخته این شهر دوچندان می نماید. 
وی افزود:خدا را شاکرم که توانستم اعتماد تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر را در جهت خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست و فهیم و بزرگوار سردرود اخذ نمایم و امیدوارم به عنوان یار ششم شورا در کنار اعضای شورا بتوانم کارنامه درخشانی از خود بجا بگذارم.
شهردار سردرود ابراز داشت: تکريم ارباب رجوع،صيانت از بیت المال، ارتقاي دانش تخصصي کارکنان ازجمله مواردي است که در خصوص افزايش بهره وري نيروي انساني بايد در شهرداری سردرود مورد توجه واقع شود و انتظار می‌رود کارکنان شهرداری نیز با وحدت بصورت جهادی و شبانه روزی در جهت عمران و آبادانی شهر سردرود تلاش نماییم. 
اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: خدمت رساني به مردم فرصتي است که خداوند متعال به انسان مي دهد و من خدا را شاکرم که توفيق خدمت به مردم را در طول اين سال ها و در اين مسئوليت خطير نصيبم کرد لذا از امام جمعه معزز شهر سردرود و همچنین اهالی شریف این شهر تقاضامندم بنده را در این راستا حمایت و راهنمایی کنند. 
شهردار سردرود همچنین براي "فتح الله زاده سردرودی " شهردار سابق این شهر ضمن تقدیر و تشکر از انجام مسئولیت های محوله در مدت زمان تصدی پست شهرداری، آرزوی موفقیت و سلامتی در سمت جدیدشان "معاون مدیرکل حراست شهرداری کلانشهر تبریز" را  از خداوند منان خواستار گردید.(گزارش خبر:شاهین نظری)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ