• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 2
ديروز : 68
ماه : 1838
 
تاریخ : يکشنبه 29 مهر 1397     |     کد : 606

اسماعیل زاده شهردار سردرود مطرح نمود :

تلاش جهادی و شبانه روزی و همچنین خوش خلقی کارکنان شهرداری امیدواری و دلگرمی بیشتر شهروندان را به دنبال دارد

اولین جلسه ی مشترک اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود با کارکنان شهرداری با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی سردرود ، روئسای ادارات شهرداری، جمعی از کارکنان خدوم شهرداری، در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

صبح امروز(29 مهر 1397) اولین جلسه ی مشترک اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود با کارکنان شهرداری با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی سردرود ، روئسای ادارات شهرداری، جمعی از کارکنان خدوم شهرداری، در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

"ناصر اسماعیل زاده" شهردار سردرود در این مراسم تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و ضمن خوش آمدگویی به همه حاضران در جلسه گفت: همه ما اعم از شهردار، معاون، مدیر، کارمند و کارگر وظیفه داریم در شهرداری با خوش خلقی و کار و تلاش جهادی و شبانه روزی شهروندان سردرودی را بیش از پیش به شهر خود و شهرداری دلگرم و امیدوار نماییم.

ایشان در ادامه گفت : داشتن اخلاق اسلامی باعث شادابی ، انگیزه و جاذبه طرف مقابل می گردد و همه کارکنان شهرداری بایستی دست به دست یکدیگر و همدل و همراه هم برای آباد نمودن شهری توسعه یافته از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

شهردار سردرود در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت مالی نامطلوب در شهرداری ها گفت: کلیه کارکنان شهرداری باید ضمن همکاری و همفکری یکدیگر ، با جدیت تمام در انجام وظایف خود تلاش و کوشش نموده تا شهرداری بتواند از این بحران با سربلندی بیرون آید و در کنار آن با برنامه ریزی های لازم به درآمد پایدار نیز باید اهمیت دهیم. 

اسماعیل زاده همچنان از همدلی و مساعدت های اعضای شورای اسلامی سردرود در رفع کاستی ها و پیشبرد توسعه و آبادانی شهر کمال تشکر و قدردانی نمود و خاطر نشان کرد با همکاری و همفکری یکدیگر بتوانیم سردرودی آباد ، سربلند و نمونه در سطح استان داشته باشیم.(گزارش خبر:شاهین نظری) 
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ