• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 58
ديروز : 62
ماه : 1905
 
تاریخ : شنبه 5 آبان 1397     |     کد : 611

اسماعیل زاده شهردار سردرود:

تسریع در روند ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی شهرداری ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد

شهردار سردرود صبح امروز ، در جلسه بررسی روند مراحل احداث ساختمان آتش نشانی سردرود که با حضور رئیس اداره عمران شهرداری، ناظر، پیمانکار پروژه و مشاور این پروژه صورت پذیرفت، گفت: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان وقوع حوادث ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد.

شهردار سردرود  صبح  امروز ، در جلسه بررسی  روند مراحل احداث ساختمان آتش نشانی سردرود که با حضور رئیس اداره عمران شهرداری، ناظر، پیمانکار پروژه  و مشاور این پروژه  صورت پذیرفت، گفت: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان وقوع حوادث ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ناصر اسماعیل زاده شهردار سردرود با بیان اقدامات  و نحوه اجرای کار پروژه احداث ساختمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری عنوان کرد: این پروژه در حوزه ایمنی دارای حساسیت های ویژه ای می باشد که پس از افتتاح باعث تسریع در ارائه خدمات ایمنی و پیشگیری به شهروندان سردرودی خواهد شد چرا که امروزه پس از نیاز مادی مهمترین نیاز بشر، توجه به امنیت مردم می باشد.
شهردار سردرود همچنین  اظهار داشت: حجم فعالیت های ایستگاه آتش نشانی با وجود  مناطق صنعتی-کارگاهی در شهر وهمچنین خیابان های اطراف و مناطق مسکونی و ... افزایش چشمگیری داشته و با توجه به افزایش جمعیت شهری و توسعه شهر، تاکید کرد: تسریع در روند اجرای عملیات ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی شهرداری جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان وقوع حوادث ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که به همین دلیل شهرداری ساخت این ایستگاه را در دستور کار خود قرار داده است. 
ایشان در آخر با اعلام اینکه احداث این ساختمان در روند افزایش ایمنی  و امنیت روانی ساکنان سردرود تاثیر گذار است، ابراز امیدواری کرد انشالله مراحل عملیاتی پروژه احداث ساختمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
قابل ذکر است ساختمان ایمنی و آتش نشانی  شهرداری سردرود در مساحتی بیش از 1200 متر مربع احداث می شود گفت: این ایستگاه در فضای آشیانه با مساحت 620 متر مربع و ساختمان اداری در طبقات فوقانی احداث می گردد که هم اکنون این پروژه در مرحله ی نازک کاری می باشد.(گزارش خبر: شاهین نظری)
(کد خبر:9708051)


 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ