• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 55
ماه : 1843
 
تاریخ : دوشنبه 7 آبان 1397     |     کد : 613

شهردار سردرود خبر داد:

ادامه ی اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در خیابان های سطح شهر بخصوص مناطق محروم

ناصر اسماعیل زاده از آغاز عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای تأمین رفاه حال، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهر درحال لکه‌گیری و آسفالت است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، ناصر اسماعیل زاده از آغاز عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای تأمین رفاه حال، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهر درحال لکه‌گیری و آسفالت است.
شهردار سردرود با اشاره به اینکه رعایت استاندارد ها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر خوبی در وضعیت شهر داشته باشد، گفت: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر،اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابر بر اساس اولویت بندی در حال انجام می باشد.
ناصر اسماعیل زاده بیان کرد: در حال حاضر اجرای آسفالت و لکه‌گیری خیابان ورزش منتهی به مسیر دانشگاه آزاد و ساختمان مرکز بهداشت جدید انجام و طی روزهای آتی عوامل عمرانی و اجرایی شهرداری تلاش خواهند نمود تا آغاز فصل بارش لکه‌گیری و آسفالت سایر نقاط شهر بخصوص مناطق محروم عملیاتی می‌شود.
وی تصریح کرد:هدف از لکه گیری رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی و نیز تامین سطحی ایمن می باشد.
شهردار سردرود در آخر با اعلام اینکه عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر ادامه می‌یابد و با بازدید‌های اداره فنی و عمرانی شهرداری تمامی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابری که نیاز به ترمیم یا آسفالت جزئی دارند شناسایی و در اسرع وقت لکه‌گیری و اصلاح می‌شوند.
(گزارش خبر:شاهین نظری)
(کد خبر9708071)
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ